M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

My Movie Challenge - 15 - You'll Never Get Rich

My Movie Challenge - 15 - You'll Never Get Rich  - 1941

تاریخ تماشا : 1403/03/06

ساعت تماشا : 07:00 الی 09:00




گاهی فراموش می کنم که چقدر موزیکال دوست دارم و چقدر نوجوونی خودم رو پای دیدن آثار موزیکال گذروندم. ذوق و شوق زیادی که پای دیدن حرکات فرد آستر و جین کلی بدست میارم همیشه برام تعجب برانگیزه. به شخصه جین کلی رو بیشتر دوست دارم ولی هیچوقت نمی تونم از مهر و صفای تیپ و شخصیت فرد هم بگذرم و البته اینکه فن و قدرت اجرای یک موزیکال تر و تمیز رو همیشه در خودش داره. 


تو این فیلم ابتدای کار حس کردم یه سری قطعات موزیکال ناموزون و یا عجیب هستن ولی فیلم هرچی جلوتر رفت، قطعات هماهنگ تر و جذاب تر شدن. خصوصا تیکه ای که فرد توی سلول به تنهایی می رقصید و بقیه سربازها نگاش می کردن و البته قطعه آخر که مربوط به عروسی بود و حسابی جالب توجه کار شده بود. یه سری حرکات توی اون قطعه واقعا چشم من رو گرفتن و لذت بردم.


سبک بازیگری آستر طبق معمول با درونمایه یک انسان شیرین و مهربون همراه بود. یه سری عنصرهای مربوط به خیانت توی داستان کار گنجونده شده بود که خیلی دوست نداشتم ولی برای پیشروی داستان و بالا و پایین کردن سناریو وجودشون ضروری بود و ایرادی بهش وارد نیست. 


و لوکیشن ها هم چون از یه جای فیلم به سمت محیط نظامی رفت، کمی متفاوت با موزیکال های دیگه فرد شده بودند و حتی توی قطعات موزیکال هم از بعضی حرکات نظامی استفاده شده بود و به قولی از فضای حاکم بهره موزیکال برده بودن که بازم نکته خوبی بود. قبلا فکر کنم یکی دو فیلم از ریتا هی‌ورث دیده بودم که یکیش رو خاطرم هست و اسمش Cover girl بوده. ولی بهرحال حضور ریتا هم خیلی دلربا و دلچسب بود و به نظرم انتخاب خوبی برای نقش مقابل فرد بوده. زوج خوبی رو تشکیل داده بودن و سوءتفاهم های درون داستان با حضور این دو شخصیت بامزه شده بودند.


روی هم رفته موزیکال خوبی بود و ارزش دیدن رو داشت. (7/10)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد