M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

My Movie Challenge - 17 - Another Round

My Movie Challenge - 17 - Another Round - 2020

تاریخ تماشا : 1403/03/08

ساعت تماشا : 07:00 الی 10:00






یادمه دو سال پیش نشستم پای دیدن این فیلم و نتونستم از 20 دقیقه جلوتر برم. تقصیر فیلم نبود و بیشتر به این خاطر بود که تمرکز مناسبی تو اون دوران نداشتم و نمی تونستم درست فیلم ببینم. خصوصا چنین فیلمی که یه جورایی در عین آروم پیش رفتن، حال و هوای بخصوص خودش رو داره و نیاز به این داره که توجه ات رو به فضای فیلم بدی.


خوشبختانه ایندفعه با حس و حال بهتری پای دیدنش نشستم و گرچه بعضی جاها حس کردم فیلم یکم کند شده ولی روی هم رفته لذت بردم و به نظرم ایده و نحوه پیشروی جالب و معقولی داشت. و خب البته که دیدن مد میکلسن برای من هیجان انگیز بود. از زمان سریال هانیبال از طرفداران پر و پا قرصش بودم و دوست داشتم یه فیلم به چنین سبک و سیاقی ازش ببینم. انصافا هم بازیگر خوبیه و دنبال کردن کارش ارزشمنده.


ایده و فکر پشت فیلم متفاوت بود و برام عجیب نیست که قصد ساخت بازسازی آمریکاییش توی سر ملت افتاده. گرچه که به نظر من همین فیلم به قدر کافی خوب بود و آمریکایی کردن فضای اون خیلی چیزا رو عوض می کنه و خیلی میلی به دیدن استریوتایپ های همیشگی هالیوود توی چنین فیلمی ندارم. فضای دارک فیلم رو از بین می بره.


در هر صورت فیلم جالبی بود و درس عبرت خوبی هم درونش نهفته ست. میشه ازش پند آموخت و یا میشه صرفا برای سرگرم شدن سراغش رفت. (7/10)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد