M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

My Movie Challenge - 22 - Mission Impossible - Dead Reckoning Part One - 2023

My Movie Challenge - 22 - Mission Impossible - Dead Reckoning Part One - 2023

تاریخ تماشا : 1403/03/28

ساعت تماشا : 14:00 الی 17:00





جالبه که سال های اخیر اسم تام کروز که میاد، آدم با خیال راحت تصور می کنه که پای یه کار با تولید بزرگ و با کیفیت طرفه و سخت ممکنه مایوس بشه؛ حداقل تو سری ماموریت غیرممکن این یه چیز قاطعانه ست. دیدن این فیلم برای من خیلی به وقفه افتاد. اونم بخاطر انواع و اقسام دوره های مختلفی بود که تو زندگی شخصیم سپری کردم و میشه گفت کلاً دیدن این فیلم رو به فراموشی سپرده بودم. ولی بهرحال دوستم از راه رسید و از ماه ها پیش هم من رو تشویق می کرد به اینکه روتین همیشگیمون واسه دیدن ماموریت های غیرممکن رو ادامه بدیم و این فیلم رو ببینیم.


و دیدیم. چه کار خوبی هم کردیم که دیدیمش.


همه چیز دلچسب و جذاب بود؛ تام کروز بازم تونسته با حضور خودش توی این فیلم جذبه و کشش رو به میدان بیاره و فیلم از هر چیزی که دلتون توی یه فیلم اکشن می خواد یه چیزی داره و تازه بعلاوه اون هم چیزایی رو ارائه میده. لوکیشن های خفن، تعقیب و گریزهای دیدنی، لحظات هیجان انگیز و پر کشش و داستان لذت بخش.


اگه بخوام ایرادی به فیلم بگیرم، حضور گابریل رو مثال می زنم. البته شاید خود شخصیت نه، بازیگرش رو دوست نداشتم. به نظر من یه مقدار از لحاظ جذبه کم داشت و می تونستن بازیگر به مراتب بهتری رو برای این نقش انتخاب کنن. ولی باقی کارکترهایی که تو این شماره اضافه شدن، بدک نبودن. مثلاً اون مامورهایی که همیشه دنبال ایتان بودن و هیچوقت بهش نمی رسیدن، یکم مضحک بودن ولی بودنشون به تعقیب و گریز و پیشروی داستان کمک می کرد. حضورشون رو درک می کنم.


با توجه به اینکه سن تام داره بالاتر و بالاتر میره، بعد از این فکر نکنم شماره های خیلی زیادی از این سری داشته باشیم ولی هر چی که ارائه بدن من استقبال می کنم و دفعه بعد دیدن فیلم جدید رو به تاخیر نمی ندازم. (7.3/10)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد