M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

My Movie Challenge - 23 - The history of violence - 2005

My Movie Challenge - 23 - The history of violence - 2005

تاریخ تماشا : 1403/03/29

ساعت تماشا : 08:00 الی 10:00





در راستای بیشتر دیدن از اد هریس، این فیلم حقیقتا گزینه خوبی بود و انتظار نداشتم اینقدر ازش لذت ببرم. داستان فوق العاده ساده در عین حال جذاب و پر کشش، همون چیزی که دلم می خواست ببینم. ناخودآگاه من رو یاد تجربه قبلیم از اد هریس یعنی فیلم State of grace انداخت که واقعا فیلم خوبی بود. و کلا هریس زاده شده برای نقش های منفی؛ هر چقدر اون رو توی چنین نقشی ببینم ازش خسته نمیشم و جذبه خاصی توی یک نقش منفی داره. اینجا هم واقعا از دیدن بازیش لذت بردم و به نظرم کارش درخور تحسین بود. نوع حضورش، تن صداش و بطور کلی هر چیزی که توی بازیگری ارائه‌ میده، عالیه.


بجز اد، ویگو مورتنسن هم حضور جذابی در نقش اول فیلم داشت؛ به شخصیت جویی کاملا می خورد و تونسته بود به خوبی قالب های شخصیتی که بهش واگذار شده بود رو به خوبی سویچ کنه و نشون بده که قابلیت بازی وسیعی درون خودش داره. ماریا بلو، نقش مقابلش رو یادم نمیاد جایی دیده باشم ولی اینجا مکمل خیلی خوبی واسه ویگو بود و به نظرم کلا از لحاظ انتخاب بازیگر، فیلم موفقی رو شاهد بودم و در کنارش نحوه پیشروی داستان و پایان بندی کار در نوع خودش جالب توجه بود. 


روی هم رفته انتخاب خیلی خوبی واسه سرگرم شدن بود و شاید حتی میل به ریواچ هم نسبت بهش داشته باشم. چیزی که برام مشخصه اینه که نسبت به دیدن باقی فیلم های اد هریس شوق زیادی دارم و حتما بزودی اینکار رو خواهم کرد. (7.5/10)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد