M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

N57 - Tulip Fever - 2017

My Movie Challenge - 57 -  Tulip Fever - 2017


تاریخ تماشا : 1403/06/3



علت تماشای فیلم واسه من آلیسیا ویکاندر بود که از مایکل فسبندر بهش رسیده بودم و بازی خوبی که توی فیلم The lights between us در کنار همسرش (مایکل) داشت باعث شد دلم بخواد بیشتر ازش کار ببینم و خوشحالم که اینکار رو کردم؛ آلیسیا واقعا تو نقش های کلاسیک و قرون وسطا و این شکلی حیرت آور به چشم می رسه و خصوصا اینجا که بحث طراحی و نقاشی چهره در میون بود حضور سیمای اون بعد لطیف و دلربایی به فیلم داده بود. بازی و حضورش رو دوست داشتم و در کنارش یه سری عنصرهای دیگه هم من رو غافلگیر کردند.


مثلا نمی دونستم کریستوف والتز توی فیلم حضور داره و گرچه که نقش قوی و شکم پر کنی بهش نداده بودن ولی در هر صورت دیدن کریستوف همیشه برای من لذت بخشه و یادآور دوران دیدن کارهای تارانتینو و جذبه ایه که اونجا داشته. در کنارش بازیگران فرعی هم بدک نبودن و تیم بازیگری باب میلم بود. 


داستان احتمالا بگیر نگیر داره و خصوصا پایان بندی شاید برای بعضی ها نچسب باشه ولی برای من نرمال بود و به نظرم پیشروی خوبی داشتیم. پیچیده ولی خب خوب. نهایتا از دیدن فیلم رضایت کافی رو بدست آوردم که بگم ارزش یکبار دیدن رو داشت. (6.5/10)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد