M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

N64- Tokyo Story - 1957

My Movie Challenge - 64-  Tokyo Story - 1957



بیشتر از هرچیزی فضا و فرهنگ و چهره حاکم بر فیلم چشم من رو گرفت؛ محیط ژاپنی و سنت‌ها و دیالوگ‌ها و تعارفات و سلام و علیک‌های بخصوص ژاپنی و هر چیزی که روابط بین افراد رو نشون می‌داد و اینکه به چه سبک و سیاقی این سنت‌ها محترم شمرده می‌شدن و طبق معمول یه فضای ژاپنی مملو از احساس تفاوت فرهنگیه و اینکه میشه یه حس و حال سنتی رو درون اون دید که به دل می‌شینه.

جدا از این مطلب، فیلم به نظرم معمولی بود و خیلی چیز بخصوصی درون داستان و یا محتوای اون نبود و درک نمی‌کنم که چرا اینقدر عزیز شمرده میشه. شاید اثر زمان باشه و اینکه در طول زمان فیلم نوستالژیک تر به نظر رسیده ولی برای من احساس یک فیلم شگفت‌انگیز رو نداشت و صرفاً از فضا لذت بردم. شاید هم همین سادگی و بی ریا بودن اثره که اون رو قشنگ جلوه می‌ده. هر چی که هست من دلم می‌خواست بیشتر بتونم باهاش ارتباط بگیرم و نگرفتم. (5/10)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد