M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

N69- Dragged Across Concrete - 2018

My Movie Challenge - 69-  Dragged Across Concrete - 2018



فکر کنم تقریباً برای همه پیش میاد که گاهی شروع به دیدن فیلمی می‌کنند و بعد اواسط فیلم متوجه میشن که این فیلم رو قبلاً دیدن. این فیلم هم برای من از اون موقعیت‌ها بوجود آورد. گرچه که یه مقدار گنگ بودم و دقیقاً یادم نبود که داستان قراره چی بشه و همین ماجرا رو جالب‌تر کرده بود ولی هر صحنه هی برام مرور میشد و هی می گفتم «آها، آره، بعدش این شد. آره، یادم اومد» و خلاصه جریان جالبی شده بود.


از نظر من این فیلم واقعاً جسورانه و دیدنی ساخته شده و خاصیت سرگرم‌کنندگی و منحصربه‌فرد بودنش بسیار بالاست. بازیگری‌ها، سبک چینش سکانس‌ها، اینکه چقدر حتی با وجود کند پیش رفتن، جذابیت لحظه‌ای توی صحنه‌ها موج میزنه، اون رو واقعاً به یک فیلم با قابلیت ریواچ تبدیل می‌کنه. مل گیبسون و وینس وان توی این فیلم عالی هستن. یه زوج محشر رو ساختن که دیالوگ‌های به یادماندنی و خوبی رو هم ارائه میدن و بخش بزرگی از کشش فیلم روی دوش اوناست.


سناریوی فرعی بعضی شخصیت‌های دیگه واقعاً جالب توجهه. نمونه‌اش اون مادری که جنیفر کارپنتر نقشش رو ایفا می‌کنه و کارمند بانکه و نمی‌خواد بچه‌اش رو رها کنه و به بانک بره و بعد ... کسایی که فیلم رو دیدن می‌دونن من چی میگم. این بُعد از داستان‌های این فیلم بسیار جسورانه و خاص ساخته شدن و نشون میده که کارگردان ابایی از اینکه چی به شما نشون بده نداره. واسه همین اصلاً قابل پیش‌بینی نیست که فیلم قراره چی بشه و همین توی عالم سینما عنصر بی‌نهایت جذابیه.


روی هم رفته مرور و ریواچ لذت بخشی بود و اگه به من بگن همین الان بیا برای بار سوم هم این فیلم رو ببینیم، میگم پلی کن که من آماده‌ هستم. (7.5/10

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد