M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Himouto! Umaru-chan - Ep 06

Himouto! Umaru-chan - Ep 06




چیزی که با دیدن این چند اپیزود تونستیم بهش پی ببریم، اینه که اومارو خوب بلده از چیزای مورد علاقه ش لذت ببره. یعنی میشه گفت کار دیگه ای رو به این خوبی انجام نمیده .. چه نصفه شبی بیرون زدن از خونه برای خریدن نوشابه باشه و چه اذیت کردن داداشی واسه رسیدن به هدف های شوم و پلید خودش! تو هر دو حالت موفق عمل می کنه و می تونه به خواسته های خودش برسه. یادمه یکی از کاربرای MAL از این صحبت کرده بود که ما تا به الان جنبه های منفی تنبل بازی اومارو رو دیدیم و وقتشه که یه جورایی جنبه مهربونانه ای هم ازش ببینیم ولی من فکر نمی کنم تا بحال جنبه منفی ای ازش دیده باشیم و حتی همون جنبه تنبلی های اومارو هم در عین مهربونیشه. بدجنسی خاصی رو درون کارکترش نمیشه دید .. شاید بدجنسی کنه ولی بدجنسیِ کودکانه و معصومانه ایه که به دل میشینه. تو این اپیزود رنگ و روی دیگه ای هم ازش دیدیم و مثلاً دیدیم که چه رابطه خوبی رو با کیریه چان داره؛ کادوی تولدش رو قبول کرد و جلوی داداشش هم از اینکه با کیریه مهربونی می کنه، حرف زد.

نیمه اول رو بخاطر تنهایی اومارو و بیرون رفتنش خیلی دوست داشتم. یه سرهنگ خیالی خیلی باحال رو دیدیم .. هر چند فقط چند ثانیه بود ولی این تیکه کمدی رو خیلی دوست داشتم .. از اون تیکه هایی بود که فقط اوتا می تونه دیدینی شون کنه. و جالب این بود که اومارو تو فروشگاه به بومبر هم برخورد کرد. همکار تایهی و کسی که ظاهراً این وقت شب حسابی سرحاله و سرکار چرت میزنه. اون لحظه دویدن اومارو به سمت خونه و کنجکاوی ش در مورد همه چیز دور و برش خیلی جالب توجه بود .. اینکه اومارو تو خلوت خودش می تونست اینقدر پاک به دنیای اطرافش نگاه کنه و ما رو با خودش همسفر کنه، یه لحظه دوست داشتنی واسه من بود.

بعد از اون نوبت به سناریوی قسمت کردن اتاق رسید؛ هر کدوم ، هم تایهی و هم اومارو منافع خودشون رو میدیدند و می خواستن با این تقسیم بهره شخصی لازم رو ببرن ولی خب انگار هیچ کدوم این اتفاق رو نپسندیدند؛ اومارو از تنهایی و اینکه کسی نیست بهش توجه کنه، بیزار شده بود و تایهی دلش می خواست بیشتر از این اومارو رو دور و بر خودش ببینه. و با رابطه ای که این دوتا طی این چند اپیزود با هم تشکیل دادن، طبیعی هم به نظر میرسید و میشد اونو قبول کرد. ولی خب، کل سناریو حس بامزگی خاصی داشت .. خصوصاً از طرف اومارو ؛ با اون سرک کشیدن های خودش و ادا در آوردن هاش حسابی منو خندوند.

بازی زندگی که دیگه معرکه بود .. وارد شدن به دنیای یه بازی، هر چقدر هم که ساده باشه، همیشه جذاب از آب در میاد. اینجا هم همینطور بود و واسه من خیلی لذت بخش بود که با اومارو، تایهی و کیریه همراه بشم و مثل اونا یه زندگی فانتزی رو تجربه کنم. هر چند زندگی ای که کیریه بدست آورد رو کمتر بخوام ولی بهرحال رویای بامزه ای بود. با دیدن چنین صحنه ای و فرضاً اون صحنه های تفنگی و بازی های اکشن اومارو، متوجه شدیم که هر وقت پای بازی ای وسط کشیده بشه، می تونیم خودمونُ درون بازی ببینیم. امیدوارم بازم از اینجور فضاهای بازی وار داشته باشیم و لذتش رو ببریم.

تیکه آخر هم که مربوط به تولد اومارو بود و به بامزگی هر چه تمام تر اپیزود رو به انتها رسوند. کمی فکر می کردم نقش دوستای اومارو تو این اپیزود بیشتر باشه ولی برخلاف اپیزودهای قبلی نقش اونا کم شده بود و بجز کیریه بقیه حضور کمی داشتند. نقشه داداشی اونقدرا خوب از آب در نیومد و دستش واسه اومارو رو شد. اومارو چقدر از اینکه تونسته بود مُچ تایهی رو بگیره خوشحال بود ... لحظه شیرینی بین برادر و خواهر بود ... لحظه ای که می تونه بارها تکرار بشه و نمونه یکی از مهربونی های اومارو در مقابل تایهیه .. درسته که بازم در نوع خودش داره بدجنسی می کنه ولی یه بدجنسی مهربونانه ست و از قدردانی اومارو خبر میده


صحنه‌هایی از اپیزود :

- مقر و حس و حال همیشگی اومارو :



- این ماسک داداشه هم جریان خنده داری داشت، خصوصاً وقتی جلوی در اومد :





- ترسیدن اومارو از گربه ، عجب گربه نازی بود :



- به به، بومبر سان، نصفه شبی چی می خونی :



- سرهنگ فقید :


- دویدن اومارو به سمت خونه با خیالاتی خوش :



- وای ، عاشق این لحظه آجیل خوردن همسترها شدم، عالی بود :



- یه بار هم داداشی تنبلی کنه ، چیزی نمیشه که :



- از میمیک های سوپر خاص اومارو :





- لحظه سرک کشیدن از پرده ، واقعاً هم یه پرده ناز خریدن :



- قیافه رو :



- پادشاهی که اومارو باشه، وای به حال مردم بیچاره :



- چشمک زدن های اومارو، باید بگردم و گیف ش رو پیدا کنم :



- بیچاره تاچیبانا ، مثلاً می خواست ادای احترام به رقیب کرده باشه :



- لحظه لو رفتن تایهی :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد