M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Yuru Yuri San☆Hai - Ep 02

Yuru Yuri San☆Hai - Ep 02






نمیشه آکاری عنکبوت به صورت و آکانه شــورت به سر رو دید و
بازم از انیمه بد گفت!


بهتر شد .. همونطور که در طول هفته بهش فکر کردم و تصور می کردم، نیاز به سازگاری داشتیم و این اتفاق با این اپیزود افتاد. کمی کمدی بیشتر شد و تو هر چهار بخش اپیزود میشد حس و حال بهتری رو به نسبت اپیزود قبلی دید و البته من فکر می کنم این اپیزود بخاطر لحظات عاشقانه شدیداً دیدنی شده بود .. زوج های عالی انیمه تیکه های خاص و خوبی رو با هم داشتند و نکته بارز انیمه تو این اپیزود حضور آکانه بود که مثل همیشه با حضور کوتاه خودش انیمه رو از این رو به اون رو می کنه و دیدن اینکه آکاریِ معصوم چنین خواهر Siscon ـی داره، همچنان واسم عجیب ولی خنده داره. برخلاف لحظات دیگه ای که در فصل های قبلی وارد انیمه شده بود، اینجا حضور بیشتری داشت و حتی تونستیم اونو در فضای کلاس و با دیالوگ های بیشتری ببینیم. خودم از تیکه آخر روبرویی اون با آکاری و ترسش از برملا شدن رازش خوشم اومد .. دیدن عذاب وجدانش خیلی بهم چسبید و هرچند فکر نمی کنم دست از کارای خودش بکشه ولی سناریوی خطرناک و بامزه ای واسش پیاده کردند.

از جریان عنکبوت چیز خاصی نمیشه گفت .. فقط اینکه چیناتسو مثل همیشه مایه اذیت آکارین شد .. کسی که نه تنها تجاوزهای بیشماری به این کارکتر داشته، حالا هم بصورت اتفاقی و غیر اتفاقی آکارین رو به درد و ناخوشی دچار می کنه! با همه این حرفا، من همچنان چیناتسو رو دوست دارم .. نمی دونم چرا ولی این فصل چیناتسو خیلی بهتر وارد ذهنم شده و مثل قبل آنچنان کمرنگ به نظر نمیرسه. ضمناً منتظر لحظه ایم که دوباره کوزپلی میراکورون رو می پوشه! بین این چهار نفر مسلماً این کیوکوست که قدرت عنکبوت بیرون کردن رو داره و همینطور هم شد ... تو صحنه های بعدی گیر کیوکو به پنکیک آکاری رو دوست داشتم .. اینکه چقدر شبیه صورت آکارین شده بود رو منم باهاش موافقم ولی حرف آکارین و اینکه خرس ـه هم کاملاً درست به نظر میرسه!!

و البته دو تیکه شوجو آی محشر این اپیزود، یکی صحنه بین هیماواری و ساکوراکو و یکی قرار پارک کیوکو و آیانو ... هر کدوم رو خیلی خیلی دوست داشتم و واقعاً حس لطافت خوبی درشون وجود داشت. دیدن سرخ شدن ساکوراکوی پررو و "باکا باکا" گفتن هاش بعد از شنیدن حرفای هیماواری خیلی به دلم نشست و آیانو هم که شاید محبوب ترین کارکتر من بعد از آکاری باشه حرفی برای گفتن نذاشت؛ کافیه اسم توشینو کیوکو رو به زبون بیاره تا من ارضا بشم! لباسش کاوایی بود و کیوکو هم مزه های خوبی ریخت. صحبتشون درباره مانگا داشت به جاهای خوبی میرسید .. حس یه قرار واقعی رو داشت و آیانو هم متوجه این موضوع شد. تو انتها هم که بهم قول دادن دوباره اینکارو بکنن ... امیدوارم این اتفاق بیافته.



صحنه هایی از اپیزود :

- سو تفاهم "کوما" در نوع خودش خیلی بامزه شده بود :



- آکانه کافیه یه فرصت بدست بیاره ... !!



- ای چیناتسوی خبیث! می دونم عمدی نبود ولی بازم ... :



- قیافه آکاری با عنکبوت محشر بود :



- هنر نزد کیوکو هست و بس!


- یه شات خیلی ناز از هیماواری :



- صحبت از فکر کردن به ساکوراکو و سرخ شدن نازنین ساکوراکو :





- قرار بین کیوکو و آیانو :







- تصور آکانه از لحظه رفتن آکاری :





- آغوش خواهرانه :



- و احتمالاً محبوب ترین صحنه اپیزود دوم واسه من :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد