M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Movies i've recently seen


Vanilla sky
2001
با بازی تام کروز و پنه لوپه کروز
عجب خانقایی بود این فیلم
واژه بهتری پیدا نمیکنم جدا براش
انصافا منو گیچ کرد  حسابی اگه وسطای فیلم استوپ نمیزدم و تو گوگل با موبایلم یه خورده اطلاعات راجه بهش جمع نمیکردم اصلا نمیفهمیدم چه اتفاقی تو فیلم داره می افته
بهرحال از نظر خوش ساختی حرف نداشت
بازی تام کروه هم حرف نداشت
دیالوگ ها هم حرف نداشت

میبینیمت تو دنیایی که هر دومون گربه هستیم

9
/
There Will Be Blood
2007

انصافا کاندید شدنش برای اسکار عالی بوده
دنیل دی لوییز چه بازی میکنه تو این فیلم
یه کلام خداست
چه شخصیتی داره این دنیل
دنیل تو فیلم رو میگم :دی
چون تو فیلم هم اسم شخصیت دنیله
چه فیلم بی نظیری بود واقعا
نحوه بیان دیالوگ دی لوییز معرکه بود خصوصا اون تکه هایی که برای مردم سخنرانی میکرد

لیدیز اند جنتلمن

9
/
A walk to remember
2002

یه فیلم رمانتیک فوق العاده و بینظیر
موسیقی بازی همه و همه خوب بود
بازیگر نقش جنی هم بشدت به دل نشین بود
لندن هم خوب کار میکرد بازیگرش

8
/
همینا فعلا بقیش برای روز دیگه
////

Beauty and the Beast

انیمیشن خوبی بود
خوشم اومد
خصوصا ترانه های موجود درش که مطمئنم که اگه بخواد دوبله بشه افتضاح میشه
در کل داستان کودکانه بزرگ پسندی بود

7
/

Shawshank Redemption

مورگان فریمن بازم مثله همیشه عالی بود
منو یاد فرار از زندان انداخت این فیلم
خیلی شباهت داشت محیطش
در کل ایده سوراخ کردن سلول با قند شکن که پس از بیست سال به نتیجه بی انجامه بینظیر بود
اون سکانس اخر هم که اون دو بهم رسیدن معرکه بود

9
/
Match Point

فیلمی از وودی الن
با بازی اسکارلت یوهانسون
فیلم خوبی بود
قبلا یه بار دیده بودمش از ماهواره فک کنم بود

8

/

Malena

همچین شاهکار بزرگی هم نبود اونقدر که تعریفش میکردن
البته من اصولا از فیلم های ایتالیایی خوشم میاد
اینم فیلم خوبی بود
تیکه ی ازار دادن مالنا توسط مردم خیلی تاثیربرانگیز بود

7
/
Batman
1989

فک کنم اولین بتمن باشه دیگه
با بازی مایکل کیتن در نقش بتمن
کلا رباتیک بود فیلم
حرکات بتمن ناقص بود
ادم یه خورده دل زده میشد
جک نیکلسون هم تو نقش جوکر کلا بد نبود ولی خوب خیلی میتونست بهتر باشه
دیگه اینکه اون سکانس دقیقه صد و چهار بود فک کنم که جوکر و دار و دستش با ضبط و تشکیلات وارد میشن و میرن تو کار موزیک منو یاد مایکل جکسون انداخت
در کل باید بتمن های بعدی رو هم ببینم نسبت به این مقایسه کنم
تو لیستم دو تاش رو دارم

7
/
Big

با بازی بینظیر تام هنکس در نقش جاش
پسری جلو یه دستگاه بازی تو شهر بازی ارزو میکنه که بزرگ بشه و ارزوش بر اورده میشه
قبلا از تی وی دیده بودمش ولی خوب اینجوری خیلی بیشتر حال داد
البته تو پرانتز بگم که من نمیدونستم این اون فیلمه
تام هنکس هم عالی بود
فردا احتمالا برم فیلم کاست اوی رو ازش ببینم
این مرد چه تو نقش جدی چه شوخی حرف نداره

8
/
Untouchables
1987

فیلم خوبی بود
بازی رابرت دنیرو کم بود ولی مثله همیشه عالی بود بهرحال
بازی کوین کاستنر و اندی گارسیا هم خوب بود
شون کانری هم نقشش خوب بود
داستان فیلم هم جالب بود کلا
ال کاپون هم واقعا به دنیرو میخورد

7

/
پنج شنبه
پول سریالا رو واریز کردم گفت که تا شنبه یک شنبه میفرسته برام دی وی دی ها رو
کار خاصی نمیکنم
تو خونه با برادرم و دوستاش جام میریم
فعلا من دو تا جام دارم
جام فوتبال پلی استیشن
دو شبه با سعید دوستم میریم دریا برای شنا همش موجه نمیشه شنا کرد
/
امروز دی وی دی های پارسا به دستم رسید
بیستا دی وی دی موزیک
جالب بود
کلی اهنگ ازشون جدا کردم
دستش درد نکنه .. یه کتاب هم برام فرستاده رمان
الان که دارم مینویسم ساعت دو ربع کمه شبه
کم کم برم بخوابم
//
شنبه نمیدونم چندم تیر
خبر خاصی نی
امروز صب رفتیم دنبال ادامه کارای معافیم ولی طرف پیچوندمون گفت یه روز دیگه بیاید
دریا هم همچنان موجه الان یه هفته شده که شنا نکردیم
دلم بدطور هوس شنا کرده
دیگه اینکه داریم با برادرم بیکام اه لیگ رو بازی میکنیم تو بازی فوتبال پرو ساکر که نقش یه بازیکنی رو بین کلی بازیکن برعهده داری و باید کاری کنی که تیمت برنده بشه
فیلم گرافی
/
Scream
1996
قسمت اول سری فیلم ترسناک جیغ
بد نبود کلا میتونست خیلی بهتر هم باشه
حالا فک کنم راجع به فیلم دوش هم همینو بگم

7
/
Cast Away
2000

با بازی بینظیر تام هنکس
من که نمیتونم کس دیگه ای بغیر از تام هنکس تو این نقش تصور کنم
شاید استیو مک کویین
ولی بهرحال تام هنکس عالی بود توی این نقش
مستر ویلسون هم از دست رفتنش خیلی غم انگیز بود
بعلاوه اینکه میشد کلی ازدواج نکرده باشه و اخرش زیبا تموم بشه
یا همون دختری که اخرین سکانس به تام میخوره رو عاشقش بشه  یه همچین چیزی

8
/
یک شنبه بیست و هفت هشتم تیر
امروز فقط فیلم گرافی دارم چون خبر خاصی دورم نیست
//
Juno
2007

راستش زیاد خوشم نیومد ازش
بازیگر شخصیت جونو هم لوس تشریف داشت زیادی باز دوس پسرش ادم باهالی بود
در داستان هم بد نبود ولی نه در حد کاندید اسکار

7

/
Batman & Robin
1997

سومین بتمنی که دیدم این سری
نکته افتضاح زیاد داشت این فیلم
از جمله حضور اما تورمن یا وجود رابین یا وجود بت گرل و بلا بلا بلا
کلا ارنولد هم افتضاح بود
مرد یخی پوففففففففففففففففففف

5
/

Batman Forever
1995

باز این بتمن جالب تر از قبلی بود
نکات بی نظیرش
حضور نیکول کیدمن و جیم کری در این فیلم و بازی زیباشون
بازی گر نقش هاروی بنت هم بد نبود ولی خیلی میشد بهتر باشه بهرحال

7
/
دوشنبه
هنوز پستچی سریالای منو نیاورده
نمیدونم مشکلی پیش اومده یا نه
باید عصری برم کافه ببینم چه خبره شاید ادرس مشکل داشته
البته دیر هم نشده
فیلم گرافی امروز :

Bram Stoker's Dracula
1992

فیلم جالب بود در ژانر خودش
کلا زیاد حال نکردم باش یعنی میخکوب نمیکرد ولی در کل خوب بود

7
/
Taxi driver
1976
یه فیلم فوق العاده خوب از رابرت دنیرو
من وقتی بازی این بازیگر رو میبینم دیوانه میشم
خداییش فوق العاده بازی میکنه
تو این فیلم خیلی خوب تونسته بود از پس نقش تراویس بر بیاد
رابرت دنیرو .. دیگه به جرات میگم بهترین بازیگری که میشناسم
از تپه ترس گرفته تا روزی روزگاری در امریکا و همه فیلماش کلا
یکی نبود که لذت نبرم
بازی جودی فاستر هم خوب بود

10
/
Scary Movie
2000
شماره یکش بود
یه طنز بافی از فیلم جیغ
کلا بعضی تیکه هاش مهشر بود انصافا
سرگرمی خوبی بود

6

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد