M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Gochuumon wa Usagi Desu ka? - Episode 02

Gochuumon wa Usagi Desu ka? - Episode 02

برگردیم به دنیای کاوایی این انیمه! اپیزود دوم هم به خوبی اپیزود اول بود و تونستیم با چیا چان آشنا بشیم .. دختر مهربونی که ظاهرا با کوکوا هم مدرسه ای ـه و تو این اپیزود کوکوا رو از گم شدن‌های پشت سر همش نجات داد. صحنه آشنایی کوکوا و چیا در بین اون همه خرگوش واقعا بامزه بود و شکل کودکانه خاصی داشت. باید ببینیم از اپیزود بعد چطور قراره به فضای مدرسه بپردازیم .. امیدوارم قرار نباشه اونقدر تو فضای مدرسه بچرخیم! بهرحال فضای کافه لوکیشن اصلی انیمه ست و دوست دارم بیشتر اونجا و بازیگوشی‌هایی که درش انجام میگیره رو ببینم. بعد از اون آشنایی به سراغ نون درست کردن رفتیم که چیا هم در کنار بقیه بودش و یه صحنه آشپزی دوست داشتنی رو با هم دیدیم. صحنه زل زدن چینو و لیز به نون‌های در حال پخت واقعا جالب بود. و .. کی فکرشو میکرد که تیپی با اون صدای مردونه دختر باشه؟!! اینو وقتی که به شیرینی فروشی محل کار چیا رفتیم، متوجه شدیم .. صحنه‌های شیرینی فروشی هم هر کدوم دوست داشتنی بودن و تو این بین کُلی اسم شیرینی ژاپنی عجیب و غریب رو هم با هم شنیدیم! صمیمی شدن چینو با خرگوش شیرینی فروشی، "آنکو" و لحظه گذاشتن اون خرگوش روی سرش هم یکی از بامزه ترین صحنه‌های اپیزود از نظر من بود .. خیلی واسم جالب بود.

هنوز یکی دیگه از دخترای اصلی از راه نرسیده و احتمالا اپیزود بعد به اون و آشنایی ما باهاش اختصاص داده میشه. امیدوارم به اندازه چیا کارکتر خوبی باشه و تیم کارکتری انیمه رو کامل کنه. روی هم رفته اپیزود دوم رو هم دوست داشتم و صحنه‌های مختلفی از اون که بهشون اشاره کردم، باب میل من بود. امیدوارم تو ادامه هم کاوایی تر و جذاب تر بشه.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- آشنایی کوکوا با چیا :



- چینو با یونیفورم مدرسه ش :



- پختن نون و لحظات جالبش :



- چینو و نزدیک شدن‌ش به آنکو :

Soul Eater Not - Episode 02

Soul Eater Not - Episode 02

کمی با چیزی که فکر میکردم متفاوت بود. با خودم فکر میکردم که حالا قراره به سمت تمرینات حرکت کنیم و کُلی صحنه ناامید شدن و تلاش کردن دوباره رو ببینیم ولی در عوض، تو فضای Slice of life ـی باقی موندیم و کمدی خیلی خوبی هم دیدیم. دخترها با جادوگر/ساحره خوابگاه روبرو شدن و یه شب بامزه رو با حمله جادوگر پشت سر گذاشتن. کارکتر جادوگر، توهمات عجیب و غریبی داشت و روبرویی‌ش به اون شکل و حمله کردن‌ش به سوگومی خنده دار جلو رفت. با دیدن این اپیزود کمی بیشتر از قبل متوجه شباهت کارکتری Meme با یکی از کارکترهای فصل قبل شدم .. Meme منو به یاد حرکات Fuuri از انیمه Super Sonico The Animation میندازه .. شباهت‌های ظاهری ـشون هم جالب توجه هست. در مورد کارکترها، آنیا کم کم داره رابطه بهتری با دو دختر دیگه پیدا میکنه .. بهرحال بخاطر نجات پیدا کردن ـشون توسط اون دختر، مجبور شدن بهش پول بدن و در نتیجه بی پول شدن! پس به سراغ رفتن به کافه و کار کردن تو کافه رفتن که فضا رو کاملا متفاوت کرد.

روی هم رفته اپیزود خوبی بود و ادامه آرومی برای اپیزود قبل بود. مثل اپیزود قبل که من اشاره‌ای به موضوع نکردم، سیگنال‌هایی Yuri وار هم گاهی دیده میشه که به بامزگی کار نکات مثبتی رو اضافه میکنه و حداقل واسه من جذاب‌تر میشه. امیدوارم تو ادامه هم همینقدر خوب جلو بره و دوست داشتنی باشه.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- نصفه شبی در کنار جادوگر :



- کسی که اونا رو نجات داد و ازشون پول خواست :



- آنیا گاهی دیالوگ‌های بامزه ای داره :



- تبحر سوموگی در پیشخدمتی :

Escha & Logy no Atelier - Episode 02

Escha & Logy no Atelier - Episode 02

اپیزود خیلی خوبی بود و چندین کارکتر جدید رو به ما معرفی کردن. کارکترهای فرعی مثل مغازه داری کوچولویی که اصلا سر از کیمیاگری در نمیاورد یا آلکا ، کسی که واقعا از شنیدن صداش لذت بردم .. شنیدن صدای دوبلور Ryuuko ـی انیمه Kill la Kill تو چنین فضای فانتزی ای، جالبی خاص خودشو داره. دوست دارم بیشتر کارکتر آلکا رو ببینم .. انگار رابطه خیلی خوبی هم با ماریون داشت و میتونن صحنه‌های کمدی خوبی رو بین خودشون داشته باشن. کوره که جز ابزار کیمیاگری بود و قرار بود سفارش داده بشه، از راه رسید و از طرف دیگه مشکلی گریبان گیر دهکده شد؛ مشکل گل آلود شدن آب دریاچه و حالا برای حل کردن این مشکل اسکا و لوجی بای دست به کار میشدن. استفاده کردن از بالون برای رفتن به اون خرابه ها راه خیلی خوبی به نظر میرسید ولی از اونجایی که بالون‌ها مشکل باد شدن داشتن، تصمیم گرفتن که از راه جاده و زمینی به سراغ اون مناطق برن. وقتی دوک از وجود غول ها و هیولاها حرف میزد، فکر کردم قراره این اپیزود صحنه‌های نسبتا اکشنی رو با هم ببینیم ولی چنین اتفاقی نیافتاد و آنچنان درگیری خاصی رو ندیدیم.

تو این مسیر و رفتن به خرابه‌ها حس بازی انیمه خیلی خوب به بیننده منتقل میشه. صحنه‌های راه رفتن اسکا و لوجی و منطقه به منطقه رفتن اونا میتونه برای هر گیمر علاقمندی حس و حال RPG مانند رو زنده کنه .. من که خیلی دوست داشتم. تو ادامه با ویلبل و نیو هم آشنا شدیم .. دو دختری که به اسکا کمک کردن تا از شر سم اون گُل خلاص بشه. نکته جالب دیگه ای در مورد دوبلورهای این دو کارکتر وجود داشت و اونم دوبلوری بود که کار گویندگی "نیو" رو به عهده داشت .. کسی که Killua در Hunter رو هم دوبلوری کرده. ویلبل و نیو به نظر کارکترهای خوبی میرسیدن و از اونجایی که نیو دارو فروش سیار بود و از جایی به جای دیگه میره، باید ببینیم چطور اونو درون داستان نگه میدارن و آیا این دو نفر نقش مهمی تو انیمه خواهند داشت یا نه. با توجه به اینکه اسم اپیزود به "جادوگر بزرگ" اشاره داشت، انتظار داشتم کمی بیشتر به ویلبل بپردازیم ولی انگار اسم اپیزود فقط برای معرفی ما با حضور این کارکتر بود و امیدوارم بیشتر از اینها چیزی از اون ببینیم.

داریم کم کم به چند معمای خیلی جالب تو انیمه دست پیدا میکنیم. معماهایی مثل فلش بک خیلی کوتاه لوجی در حین کمپ زدن که اشاره به تراژدی در مورد لوجی داره. باید ببینیم بعدها جریان این موضوع چطور شکافته میشه و واقعا چه اتفاقاتی برای لوجی افتاده که دوست نداره در موردشون حرف بزنه. اواخر اپیزود صدای دختری رو شنیدیم که عبارت "نزدیک نشو" یا "نزدیک نیاید" رو به زبون آورد که بازم یکی از صحنه‌های مرموز انیمه بود. ضمن اینکه قبلا به موضوع خرابه های اکتشاف نشده هم دست پیدا کردیم و باید منتظر رفتن به سراغ هر کدوم از این موضوعات باشیم. فکر کنم به اندازه کافی هر کارکتر معرفی شده و خصوصا در مورد اسکا و لوجی تا حدود زیادی آشنایی اولیه ای با اونا پیدا کردیم و حالا میتونیم داستان رو کمی بیشتر از قبل به سمت جلو حرکت بدیم.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- آلکا، شمشیر زن سازمان :



- نیو در حال از بین بردن سم اون گُل :



- نیو و ویلبل در کنار هم :



- کامل شدن دارو و تلاش برای پاک کردن آب دریاچه :

Oomuroke - Chapter 5 - Manga

Oomuroke - Chapter 5 - Manga


مقدمه : این مانگا یه Spin-Off از سری Yuru Yuri ـه. چند وقتی ـه که شدیدا ذهن منو به خودش جلب کرده و دوست دارم به سراغش برم ولی هیچ وقت حال و حوصله مانگا خونی درست و حسابی به سراغ من نمیاد به خاطر همین تصمیم گرفتم در کنار خوندن هر چپتر چیزایی درمورد بنویسم .. چون نوشتن باعث میشه راحت تر به سراغ چیزی برم و یه جورایی بهم برنامه کاری میده. آره میدونم خیلی Zzzzz به نظر میرسه ولی خُب ... !

صفحه اول این چپتر یه عکس خیلی جالب از Yuru Yuri که واقعا دوست داشتم [++]
Namori ما رو تو همین شروع با نادیشیکوی حموم رفته روبرو میکنه! اونم تو موقعیتی که بیچاره باید از ساکوراکو درخواست صابون آوردن بکنه. حتی با دیدن همین تیکه کوچولو هم مشخصه که ساکوراکو میخواد یه تنبل بازی خاص از خودش در بیاره! :دی




در نهایت ساکوراکو اینقدر بازیگوشی میکنه که نایدیشیکوی بیچاره از حموم بیرون میاد  :



به همین سادگی و به همین کوتاهی!