M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Escha & Logy no Atelier - Episode 02

Escha & Logy no Atelier - Episode 02

اپیزود خیلی خوبی بود و چندین کارکتر جدید رو به ما معرفی کردن. کارکترهای فرعی مثل مغازه داری کوچولویی که اصلا سر از کیمیاگری در نمیاورد یا آلکا ، کسی که واقعا از شنیدن صداش لذت بردم .. شنیدن صدای دوبلور Ryuuko ـی انیمه Kill la Kill تو چنین فضای فانتزی ای، جالبی خاص خودشو داره. دوست دارم بیشتر کارکتر آلکا رو ببینم .. انگار رابطه خیلی خوبی هم با ماریون داشت و میتونن صحنه‌های کمدی خوبی رو بین خودشون داشته باشن. کوره که جز ابزار کیمیاگری بود و قرار بود سفارش داده بشه، از راه رسید و از طرف دیگه مشکلی گریبان گیر دهکده شد؛ مشکل گل آلود شدن آب دریاچه و حالا برای حل کردن این مشکل اسکا و لوجی بای دست به کار میشدن. استفاده کردن از بالون برای رفتن به اون خرابه ها راه خیلی خوبی به نظر میرسید ولی از اونجایی که بالون‌ها مشکل باد شدن داشتن، تصمیم گرفتن که از راه جاده و زمینی به سراغ اون مناطق برن. وقتی دوک از وجود غول ها و هیولاها حرف میزد، فکر کردم قراره این اپیزود صحنه‌های نسبتا اکشنی رو با هم ببینیم ولی چنین اتفاقی نیافتاد و آنچنان درگیری خاصی رو ندیدیم.

تو این مسیر و رفتن به خرابه‌ها حس بازی انیمه خیلی خوب به بیننده منتقل میشه. صحنه‌های راه رفتن اسکا و لوجی و منطقه به منطقه رفتن اونا میتونه برای هر گیمر علاقمندی حس و حال RPG مانند رو زنده کنه .. من که خیلی دوست داشتم. تو ادامه با ویلبل و نیو هم آشنا شدیم .. دو دختری که به اسکا کمک کردن تا از شر سم اون گُل خلاص بشه. نکته جالب دیگه ای در مورد دوبلورهای این دو کارکتر وجود داشت و اونم دوبلوری بود که کار گویندگی "نیو" رو به عهده داشت .. کسی که Killua در Hunter رو هم دوبلوری کرده. ویلبل و نیو به نظر کارکترهای خوبی میرسیدن و از اونجایی که نیو دارو فروش سیار بود و از جایی به جای دیگه میره، باید ببینیم چطور اونو درون داستان نگه میدارن و آیا این دو نفر نقش مهمی تو انیمه خواهند داشت یا نه. با توجه به اینکه اسم اپیزود به "جادوگر بزرگ" اشاره داشت، انتظار داشتم کمی بیشتر به ویلبل بپردازیم ولی انگار اسم اپیزود فقط برای معرفی ما با حضور این کارکتر بود و امیدوارم بیشتر از اینها چیزی از اون ببینیم.

داریم کم کم به چند معمای خیلی جالب تو انیمه دست پیدا میکنیم. معماهایی مثل فلش بک خیلی کوتاه لوجی در حین کمپ زدن که اشاره به تراژدی در مورد لوجی داره. باید ببینیم بعدها جریان این موضوع چطور شکافته میشه و واقعا چه اتفاقاتی برای لوجی افتاده که دوست نداره در موردشون حرف بزنه. اواخر اپیزود صدای دختری رو شنیدیم که عبارت "نزدیک نشو" یا "نزدیک نیاید" رو به زبون آورد که بازم یکی از صحنه‌های مرموز انیمه بود. ضمن اینکه قبلا به موضوع خرابه های اکتشاف نشده هم دست پیدا کردیم و باید منتظر رفتن به سراغ هر کدوم از این موضوعات باشیم. فکر کنم به اندازه کافی هر کارکتر معرفی شده و خصوصا در مورد اسکا و لوجی تا حدود زیادی آشنایی اولیه ای با اونا پیدا کردیم و حالا میتونیم داستان رو کمی بیشتر از قبل به سمت جلو حرکت بدیم.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- آلکا، شمشیر زن سازمان :



- نیو در حال از بین بردن سم اون گُل :



- نیو و ویلبل در کنار هم :



- کامل شدن دارو و تلاش برای پاک کردن آب دریاچه :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد