M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Conan O'Brien Drives an Explosives Packed Car Off A Cliff

Conan O'Brien Drives an Explosives Packed Car Off A Cliff

--


--

Hajime no Ippo: Rising Episode 07 // Anime

Hajime no Ippo: Rising Episode 07 // Anime

عالی بود .. این اپیزود یه نکته خیلی خاص و اضافی جذاب داشت که از شروع فصل منتظر دیدن‌ش بودم و اونم ورود ساوامورا ریوهی بود. کارکتری که حتی با دیدن OP هم میتونستم حدس بزنم یه دیوونه‌ست و همینجور هم بود .. شاید حتی کمی از انتظاراتم بالاتر رفت. وقتی اون صحنه دعوای خیابونی و اینکه چطور تو فیلم با آرنج خودش بی‌ملاحظه حریفش رو زد رو دیدم کاملا به این دیوونگی اون ایمان آوردم. نکته جالب این بود که اون با سندو تمرین میکرده و یه مقدار ظاهر و رفتار این دو کارکتر بهم نمیخوره. موسیقی تو این اپیزود عالی بود؛ انتخاب موسیقی برای کارکتر ساوامورا خیلی خوب بود و هرلحظه سردی و ترس خوبی رو به بیننده منتقل میکردن. میشه کاملا انتظار یه مبارزه عالی رو داشت چون حتی مربی ایپو هم از انتخاب ایپو شوکه شد و انتظار نداشت که اون ساوامورا رو انتخاب کنه. احتمالا بخاطر همین بی‌بند و باری و وحشتناک بودن ساوامورا بود که چنین حالتی رو در چهره‌شون دیدیم. بهرحال باید منتظر نزدیک شدن به مسابقه ایپو و ساوامورا باشیم و ببینیم چقدر میتونیم از گذشته ساوامورا اطلاعات بیشتری کسب کنیم. قراره بازم مبارزات خیابونی‌ش رو ببینیم یا نه ... چیزای جالب تری هم رو میشه.

اپیزود چندتا نکته دیگه هم داشت که نمیشه بهشون اشاره نکرد. یکی وارد شدن دو شاگرد آئوکی از لحاظ گرافیکی مثل کار نیمه تموم میموندن و هرکدوم از یه خاصیت کش اومده و ظاهر تصویری نیمه تمومی رنج میبردن! بودن این دو کارکتر قراره چه چیزی به انیمه اضافه کنه؟ کمدی؟ بهرحال تو این اپیزود اونقدرا نقش مهمی نداشتن ولی صحنه ورودشون نسبتا جالب و خنده دار بود. یه نکته دیگه، مبارزه تاکامورا و استفاده از فن آئوکی در مقابل حریفش بود که اون صحنه بهترین تیکه طنز اپیزود بود. بعد از ناموفق بودن فن، حریف رو با یه حرکت نقش برزمین کرد و ابهت خودشُ به راحتی نشون داد. فعلا که قراره به ساوامورا و ایپو بپردازیم ولی بعد از اون باید منتظر اون حریف بلوند تاکامورا باشیم؛ اونم به نظر کارکتر باحالی میاد. روی هم رفته اپیزود خیلی خوبی بود و ورود کارکتر ساوامورا عالی شکل گرفت ... خیلی واسه دیدن ادامه داستان هیجان دارم.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- صحنه روبرویی ساوامورا، ایپو و سندو بعد از مبارزه سندو :



- مبارزه تاکامورا و بردش :



- شوکه شدن ایپو بعد از دیدن نوار مسابقات ساوامورا :



- ساوامورا سوار برموتورش ... به سایه روی دیوارش توجه کنید :

Magi Season 2 Episode 07 // Anime

Magi Season 2 Episode 07 // Anime


لحظه جدایی سه نفر بلاخره از راه رسید ولی قبلش حسابی پارتی رفتن و خوش گذروندن .. صحنه‌های کمدی خیلی خوبی رو دیدیم. روشی که علی بابا میخواست باهاش مورجیانا رو سرحال کنه خنده داربود و بعد از اون به زور جدا کردن مورجیانا از خودشون هم صحنه خوبی بود! موجیانا چیزایی از حرف‌های هاکوریو به خاطر آورد و در کنارش رفتار منحرفانه علی بابا و علائدینُ به نظاره نشست. کلا نیمه اول خنده‌دار و خوب بود. نیمه دوم علائدین با یه کاروان همراه شد و دوباره از شانس بد علائدین به یه مشت راهزن برخورد کردن! اینبار قبل از اینکه علائدین کاری انجام بده، سر و کله یه کارکتر دیگه پیدا شد، کسی که ظاهر به راحتی اون دزدها رو شکست داد یا بهتر بگم، با حرکات بیرحمانه‌ای اون راهزن‌ها رو قتل عام کرد. اون کارکتر کسی نبود جز، شاهزاده امپراتوری کو، رن کوها ... شخصیت جالبی داشت و در عین اینکه مبارزه جذابیُ ازش دیدیم، صحنه‌های منحرفانه مختص به خودشُ هم تو کاروان داشت. بهرحال علائدین هم با اونا همراه شد و به سمت مقصدشون یعنی مگنوستات رفتن.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- صحنه قول سه نفر بهمدیگه برای اینکه دوباره همدیگه رو ببینن :



- دستبندی که علی بابا به مورجیانا داد و مورجیانا اون به گردن (!) بست :



- صحنه شات‌های منحرفانه از علادین تو این اپیزود زیاد بود ولی ترجیح میدم یه شات جالب از علائدین در حال تفکر بذارم :



- شاهزاده رن کوها :