M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Gabriel Dropout - Ep 02

Gabriel Dropout - Ep 02






روتین داره شکل می گیره! سادیست بازی رافیل، به گریه انداختن ساتانیا و منفی گرایی گابریل!



خب، به خوبی ادامه دادیم!

به من باشه میگم فعلاً وزنه اصلی انیمه ساتانیاست و فکر می کنم شخصیت ساتانیا به خوبی تونسته بار کمدی انیمه رو به دوش بکشه. حتی در بحث اپیزودیک انیمه در سایت های مختلف این دختره که به عنوان بهترین دختر انیمه ازش اسم برده میشه و اینجور که به نظر میرسه باقی کارکترها به زمان برای رشد نیاز دارند. بجز ساتانیا من گابریل رو دوست دارم و فکر می کنم داره جایگاه خودش در انیمه رو پیدا میکنه. هنوز به اندازه یک شخصیت اصلی پررنگ نیست و باید بهش وقت بدیم ولی ذره ذره داره به اونجای مشخص شده میرسه. و در مورد رافیل و وینه هم فکر می کنم قراره در همین سطح مکمل بودن باقی بمونن که ایرادی به این موضوع وارد نیست.

اما این اپیزود یه شخصیت جدید داشتیم؛ رئیس و مبصر کلاس که بیشتر با خیالاتی که از مکالمه وینه و گابریل داشت وقتش رو گذروند. حقیقتش وقتی اولین شات از مبصر کلاس رو دیدم کمی دلم می خواست شخصیتی با طراحی بهتر می دیدم ولی باید منتظر موند و دید که مبصر کلاس چقدر در انیمه نقش داره و شاید همین اپیزود جز حضورهای پررنگش بوده باشه و در ادامه به سایه ها بره. روی هم رفته به عنوان یه کارکتر گذرا حضور بدی نداشت و تونست به سناریوی فرم جریان جالبی ببخشه.

چیزی که تا به اینجا دیدیم اینه که احساسات مشخصی از کارکترها طراوش میشه؛ ساتانیا همیشه در عین معصومیت غرق در افکار شیطانیه و البته خنگی اون حد و مرز نداره! من حسابی دلم واسش میسوزه .. نمی دونم چرا ولی شیرینی خاصی درون کارکترشه که دلمُ میبره. ولی جالبه که از اون طرف رافیل، کسی که اونو اذیت می کنه رو هم دوست دارم ... و اذیت نمیشم که اون داره ساتانیا رو بازیچه دستش می کنه. به هم میان و زوج کمدی نازنینی هستن. زوج دیگه مون رو باید وینه و گابریل بدونیم که یه جورایی وینه رو میشه فرشته نجات (یا اینجا بهتره بگیم شیطان نجات!!) گابریل بدونیم؛ به اخلاق و رفتار گاب نظارت داره و می بینه که اون چیکار می کنه.


یه سری نکته گذرای دیگه :

- میمیک های ساتانیا معرکه ست. هر لحظه یه ریخت بامزه ای پیدا می کنه.
- ماهیِ جهنمی چه خنده دار بود. موندم بازم آیتمی/جونوری از جهنم می بینیم یا نه.
- این قسمت ED هم اضافه شد که حسابی تو دل برو و جذاب بود.
- گابریل گاهی دیالوگ های سنگینی/فلسفی درباره انسان ها به زبون میاره. از الان واسه کشف اینجور صحنه ها ذره بین به دست میشم.
- سگ داستان هم هنوز نقش داره و اینجور که معلومه آلت دست رافیل شده. بهرحال من از بودنش استقبال می کنم!
- فکر نمی کنم قسمت بعد رافیل شاگرد ساتانیا باقی بمونه و اون جریان تموم شده.
- انیمه پیش نمایش قسمت بعد نداره ... موندم چرا ... !


- نمایی از چپتر مرتبط در مانگا :





صحنه‌هایی از اپیزود :

- ساتانیا و درگیری همه روزه ش با سگ داستان :





- قیافه خسته و بی حوصله گابریل عالیه :





- ولی انگار گاهی به فکر اذیت بقیه هم می افته :



- بهترین میمیک اپیزود :


- تصور گابریل از به پا کردن قیامت :



- چهره بشاش آشپزباشی :



- ماهی رو ... :





- وینه هم خوب میمیک هایی داره :



- جنگ با ماهی به ضرر ساتانیا تموم شد :



- بیدار شدن و دیدن رافیل :




- وای، اینجا ساتانیا چه ناز شده بود :



- نمایی از ED زیبای انیمه :

Keb' Mo' - Slow Down

Keb' Mo' - Slow Down  Lyrics






When I was a young boy
Well they tried to tell me
That I was movin'
Movin' way too fast
And I knew everything
About everything
But I really didn't wanna listen
To a bunch of old folks talkin' trash
So I got out on the highway
Pedal to the floor
Smokin' and drinkin'
And a whole lot more
But when they came to collect me
Out of that jail
They said boy next time
You get no bail

(Chorus:)
You better slow down
You better slow down
Woke up one mornin'
Ooh to a hunger

I moaned
And I began to twitch
Felt the need
For some lovin'
A little sweet somebody
To scratch my itch
Momma said I don't mean to pry
But I'm here to advise you
Seeds like to grow
When you put 'em in fertilizer

(Chorus)

Doin' my own thing
I'm all grown up
Yes I am
Little bit older
But I feel like a young buck
I'm ridin' down the highway
In a brand new mini van
Wife and kids screamin'
Ooh God I'm a family man
I'm outta mind
Losin' control
I could leave tomorrow
But there ain't nowhere to go

Urara Meirochou - Ep 02

Urara Meirochou - Ep 02


مادر چیا، گاردهای ساکو چان و دلگرم کننده تر شدن انیمه!


به عنوان اپیزود دوم محتوای جالبی رو داشتیم؛ از فهمیدن و شنیدن جریان مادر چیا که چیا به دنبال پیدا کردنشه تا هدف اواراری درجه/سطح یک شدن و بعدشم که آشنایی با دو کارکتر فرعی باحال یعنی گاردهای ساکو چان. من هر بخش اپیزود رو دوست داشتم .. احساس کردم سری به سمت دلگرم کننده تری حرکت کرد و این موضوع بخاطر صحبت از مادر کارکترها بیشتر رنگ گرفت؛ حالا کمی از فکر و ذکر چیا با خبریم و می دونیم می خواد با اورارا شدن به چه هدفی برسه. امیدوارم تو ادامه همچنان به احساس التیام بخش و دلگرم کننده انیمه متمرکز باشیم.

از اون طرف صحنه وارد شدن گاردهای ساکو رو داشتیم که حسابی بامزه بود. از غذا دادن ساکو به چیا و صحبت از "بوسـه غیر مستقیم" شروع شد و بعد دیدیم که اونا خودشونم یه جورایی عاشق ساکو هستن و هوس کرده بودن که غذای ساکو رو لب بزنن. ولی زهی خیال باطل ... چه بلایی سرشون اومد. از اون طرف هم ساکو حس و حال یوری باحالی تو شخصیتش داره که من دوست دارم. هر دفعه با چیا روبرو میشه صحنه دیدنی میشه. خصوصاً این اپیزود که فهمید چیا بخاطر کوهی و جنگلی بودنش زیاد با لباس و اون چیزی که باید زیر لباس بپوشه آشنا نیست. صورتش و میمیک هاش تو اون صحنه حرف نداشت!

و انیمه یه جورایی جنبه منحرفانه ای که داره رو هم نگه داشت.

روی هم رفته به عنوان اپیزود دوم حسابی خوش گذشت .. منتظر هفته بعدم.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- نقاشی دخترا از مادر چیا :



- گاردهای بامزه ساکو چان :



- چیا در حال خوردن غذای ساکو :

Little Witch Academia - Ep 01

Little Witch Academia - Ep 01




تریگر، خلاقانه همراه با احساسی آشنا!




بله، استودیو تریگر عادت به این داره که گاهی بیننده های خودش رو ترول کنه ولی در کنار این موضوع گاهی انیمه هایی که می سازه اونقدر خوش سبک هستن که به راحتی بیننده ها رو راغب می کنه تا چند فصل ترول های این استودیو رو تحمل کنند. حالا این کار می تونه Kill la Kill و فضای فوق خلاقانه اون باشه و یا این کار می تونه Little Witch Academia باشه که با الهام گرفتن از یک فضای جادویی، فانتزیِ وجودمون رو بطرزی عالی ارضا می کنه. این لذت وقتی بیشتر میشه که شما عاشق ژانرهای جادو و جادوگری، هری پاترها و سری های وابسته هم باشید .. و بعد عنصرهای ژاپنی هم به درون انیمه تزریق میشن و انیمه رنگ و بوی عاطفی قشنگی به خودش می گیره.

اپیزود اول نشون داد که خوشبختانه سری اصلاً حس و حال خوب فیلم و OVA خودش رو از دست نداده و حتی شاید اینجا به مرور زمان احساس نزدیکی و انس مخاطب با اثر بیشتر هم بشه. من چون تازگیا فیلم و OVA رو دیدم به خوبی می تونم این رو تایید کنم که اپیزود اول احساس نزدیکی به دو اثر قبلی داره و این یه نکته بسیار خوبه. و توصیه می کنم اگه هنوز اون فیلم و OVA رو ندیدید به سراغشون برید که نرفتن به سراغشون واقعاً حیفه!

روی هم رفته شروع بسیار نازنین و در عین حال ماجراجویانه ای بود. مشتاق دیدن ادامه سری ام.


+

کاگاری چه دوست داشتنیه :