M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

The Band Wagon 1953 / Musical

The Band Wagon
1953

کارگردان : Vincente Minnelli

بازیگران : Fred Astaire ، Cyd Charisse ، Oscar Levant ، Nanette Fabray و ...



و چقدر این Fred Astaire دوست داشتنی بود! خوندنش، رقص هاش حرف نداشت! دیشب اتفاقی پام به پروفایلش توی IMDb کشیده شد که توش بحثی رو باز کرده بودن با این عنوان : رقص کدوم یکی رو بیشتر دوست دارید؟ جین کلی یا فرد آستر؟ (+).. و برام جالب بود که خیلیا فرد آستر رو انتخاب کرده بودن!! خوب من فیلمی از فرد آستر تا بحال ندیده بودم بخاطر همین امروز نشستم پای دیدن این فیلم و باید اعتراف کنم که واقعا این فرد آستر خیلی کارش جالب و زیبا بود! حرکاتش خیلی چشم نواز بود! ولی از همه اینها که بگذریم، هنوز به نظر من جین کلی تکنیک بالاتری داره توی کارش و صدای دلنشین تری داره! اصلا جین کلی یه "کشش" خاصی داره که این فرد آستر نداره! راستش الان که دارم این جملات رو مینویسم، از اینکه این دوتا رو مقایسه کردم، پشیمون شدم!:دی در کل هر دو دوست داشتنی هستن و مهم نیست که کدوم بهتره! هنوز چند فیلم دیگه از Fred Astaire که باید ببینم تا بهتر بتونم راجع بهش قضاوت کنم! ولی بهرحال بازیگر خیلی خوبی هستش و استیلی که داره، از اون استیل های خاص موزیکاله!

یکی از سکانس عالی موزیکالش سکانسی هستش که تونی هانتر شروع میکنه به رقص با واکس زن سیاه پوست و واقعا اوج زیبایی هستش و چشم نوازه! و یه موسیقی عالی!



+

یا سکانسی که فرد آستر شروع میکنه به خوندن یه شعر با زبون آلمانی و جمعیت هم کم کم باهاش شروع به خوندن میکنند هم جز سکانس های محبوب من از این فیلم بود و واقعا از دیدنش لذت بردم!



+

دو نمونه از سکانس های دیگه ی فیلم :




+




-

- نمره ای که به من به فیلم میدم : 8/10

Doctor Who - 1x02 - Rose

Doctor Who - 1x02 - Rose


این دکتر هو هم کلا سریال جالبیه! سوژه که طلاست! پنج اپیزود اولش که خیلی عالی بوده و گذشته و آینده رو جالب نشون دادن!

باید ببینم تو ادامه چطور پیش میرن


--

-




The Simpsons - 22x08 - The Fight Before Christmas

The Simpsons - 22x08 - The Fight Before Christmas


--

-







--

-

Man On The Moon

Man On The Moon


وقتی که برای اولین بار اندی جلوی جمعیت و دوربین ظاهر میشه و میخواد به عنوان کمدین اجرایی داشته باشه! و همینجوری وایمیسه و دور و برش رو نگاه میکنه و همه منتظرن که اندی یه کار خنده دار انجام بده / از اون طرف مسئولین برنامه رو میبینیم که دارن با هم پچ پچ میکنن راجع به اینکه این کار اشتباه بود و این چرا هیچ کاری انجام نمیده!!

بلاخره اندی دست به کار میشه و آهنگی رو روی صفحه گرامافون میزاره و همینجور شروع میکنه به همراه آهنگ همخونی میکنه و حرکات خنده داری رو انجام میده!

واقعا حرف نداره این سکانس! هر چی میبینمش، بیشتر بهش علاقه مند میشم!!


--

-



--

-