M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

سریال هایی که دارم میبینم !

خوب جدیدا چون دوباره راه افتاد این اینترنت من .. به صورت هفتگی یه تعداد سریال رو دنبال میکنم ! واقعا این هفتگی دنبال کردن سریال ها هم حال و هوای دیگه ای داره


یادش بخیر ۱۲ تا قسمت دکستر رو میگرفتم و تو یه روز میشستم همش رو میدیدم ! الان دیگه باید یه هفته منتظر بمونم و بعد ببینم یه اپیزود رو‌ !


خوب یکیش که دکستر هست فصل ۵



House رو هم دارم سیزن 7 رو دنبال میکنم

دو اپیزود اول بد نبود

زیاد شبیه سیزن های قدیمی سریال نیست ! یه خورده ضعیف شده



How I Met Your Mother

نمیدونم من احساس میکنم دو اپیزود اول خوب نبود ! یا واقعا خوب نبودن :دی

در کل بعد از مدتها کلی چسبید دیدن این سریال



The Event


اینم که یه سریال جدیده

بد نبود دو اپیزود اول !

نمیدونم نظر خاصی فعلا راجع بهش ندارم



Two And Half Men


سیزن 8 رو شروع کردم به صورت هفتگی دیدن !

چارلی شین همچنان قوی بازی میکنه و طنز سریال خیلی خوبه

حتی میشه گفت داره بهتر هم میشه



The Big Bang Theory


از اونجایی که فصل 4 ش داره پخش میشه جدیدا ، رفتم سراغ دانلود فصل 3 ش و دارم میبینمشون ! بد نیست




Smallville


خوب سیزن 4 رو هم میبینم

واقعا عالی بود

تا اینجا بخوام بهش نمره بدم 9.5 میدم

یه سریال فوق العاده تو ژانر علمی تخیلی

ببینم فصل های بعد چطور پیش میره

یه نکته جالب فصل چهار حضور بازیگر نقش دین تو سوپرنترال بود که کلی هم باحال بازی کرده توی این فصل

هنوز دو اپیزود دارم البته امشب تمومه دیگه




Fringe


اپیزود اول فصل سوم رو دیدم

خیلی عالی بود و کلی لذت بردیم در کل !

باید دید ادامش چی میشه




Supernatural


سیزن 6 بسی حال داد اپیزود اول

سوپرنترال از نظر موسیقی متن هم واقعا عالیه

در کل منتظر اپیزود دوم هستم که بیاد و دوباره غرق بشم تویه سریال

منتظر قسمت های طنز سریال هم هستم :دی



و اخریش هم میشه :


Nip/tuck


یادش بخیر یا تاپیک براش زده بودم !! ملت بخش سریال رو بستن بهرحال !

فصل سه رو دارم میبینم ! خیلی خوبه

هرچند یه خورده از محتوای قدیمیش کاسته شده و یه مقدار ضعیف تر به نظر میرسه

دنبال میکنیم ببینیم چی میشه 





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد