M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

The Fugitive / 1993

The Fugitive
1993



داستان دکتری که به ناحق به جرم قتل همسرش دستگیر میشه و تصمیم داره که قاتل زنش رو پیدا کنه و ..

یه شاهکار به تمام معنا!
عالی بود فیلم!دو ساعتی میخکوب کننده! یه Thriller فوق العاده با بازی هریسون فورد و تامی لی جونز.

من که بازی عالی تری از هریسون فورد نمیتونم تصور کنم! باورم نمیشه به عنوان یه طرفدار، این فیلم رو هنوز ازش ندیده بودم!! یادمه اون سکانس معروف تعقیب و گریز هریسون فورد و لی جونز رو قبلا جای دیگه ای دیده بودم و اسم فیلمش رو نمیدونستم ولی سکانس بینهایت زیبایی بودش! یکی از زیباترین سکانس های سینمایی هستش به نظر من! بجز لی جونز، فورد هم باید اسکار میگرفت برای این فیلم! حتی من احساس میکنم که فورد بازی فوق العاده تری نسبت به لی جونز داشت بهرحال ... موسیقی فیلم هم هیجان زیادی داشت که خوب، یکی از نکات مثبت یه Thriller عالی باید همین موسیقی اون باشه! روند جلو رفتن فیلم و تعقیب و گریز هایی که درون فیلم بود، جز بهترین سکانس های تعقیب و گریزی بود که تا بحال دیدم! من هر چی از این فیلم بگم، بازم احساس میکنم که نسبت بهش کوتاهی کردم! فقط این رو اضافه میکنم که : بدون شک یکی از بهترین فیلمهایی بود که تا بحال دیدم!

10/10


--


اینم سکانس محبوبم از فیلم :



--

-