M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

SKET Dance Comes to an end - for now

SKET Dance Comes to an end



نمیدونم اینجا بگم خیلی زود گذشت، تو یه چشم بهم زدن به آخرش رسید یا از جمله ی دیگه ای استفاده کنم! اما نه، فکر نکنم اونقدر زود گذشته باشه، چون واقعا از دیدن خیلی از لحظاتش لذت بردم و وقتی که صرف زیرنویس کردن و دیدن انیمه ش کردم، واقعا برام لذت بخش بود. فکر نمیکردم به این زودی پایان انیمه ش رو ببینم ولی خوب ظاهرا سر رسیده، هفته بعد قسمت آخرش پخش میشه، قسمت 77 ام. از یه طرف خوشحالم که به جاش گینتاما از راه میرسه و خوب گینتاما فوق العاده بی نظیره و حتی فکر کردن به گینتاما منو هیجان زده میکنه، از طرف دیگه ناراحتم که دیگه نمیتونم اسکِت دنس هفتگی م رو ببینم. بوسون، هیمکو و سویچ! مسلما یه چیزایی تو انیمه بود که ازشون خوشم نمی اومد، مگه میشه نقطه منفی نداشته باشه. ولی نقاط مثبت انیمه خیلی برام بیشتر بود. به اپیزود های عجیبش عادت کرده بودم، به اپیزود های درامش علاقه داشتم و با سبک کمدی ش کنار اومده بودم.


هنوز چپترهایی باقی مونده که انیمه پوشش نداده و شاید میخوان به سبک گینتاما یه استراحت چندماهه داشته باشند و برگردن! امیدوارم اینجور بشه. نمیتونم قضیه ریتینگ انیمه و فروشش به کجا میرسه، همه چیز بهرحال این دو موضوع بستگی داره. باید منتظر موند و دید که دیگه اثری از این انیمه میبینیم یا نه.


--

-


[محظ خالی از عکس نبودن پست، شات هایی از تیتراژ آخر انیمه! این یکی تیتراژ رو خیلی دوست دارم و بارها و بارها رفتم سراغش و بدون دیدن انیمه، فقط تیتراژ رو نگاه کردم.]





نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا سلیمانی 10 مهر 1391 ساعت 01:53

دهنم آب افتاد، دلم به تاپ تاپ افتاد..

آقا با این پستت کلی حال کردم. بیشتر از جنبه نوشتاری و نگارش میگم. نسبت به چند سال پیش از نظر جذابیت نگارش خیلی پیشرفت کردی. آورین.

راستی گفتی گینتاما. هنوز دو دلم این گینتاما رو شروع کنم یا نه. یه چندتا انیمه تو صف هستند که ببینم. انگار این گینتاما عجیب همه رو سحر کرده. تو فروم انیم ورلد که خیلی ها بهش لقب بهترین انیمه بلند عمر رو دادند! این اسکیت دنس هم قبلا تو همون انجمن خیلی ها تعریفش رو کرده بودند. آدم با این همه انتخاب خوب میمونه بره کدوم سمت!؟

راستی منم دقیقا همین حس رو نسبت به کنیچی داشتم. نفهمیدم کی تموم شد و هاج و واج و گیج، تو سایت های مختلف دنبال ادامه اش میگشتم برای دانلود و اصلا باورم نمی شد که کنیچی، عشق تمام دوران، فقط 50 اپیزود از مانگا 500 قسمتیش ساخته شده باشه. هــــــــــیییی...


امضا، علیرضا فیرلس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد