M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Yokohama Kaidashi Kikou // Manga

Yokohama Kaidashi Kikou
MAL


آلفا سوار بر موتور، رباتی که تنها در مغازه اربابش جا مونده بهمراه همسایه های دوست داشتنی، اوجی سان، تاکاهیرو و ... حس یک Slice of life جذاب درون یک مانگا به نحو عالی اینجا نشون داده میشه. آلفا، دختر رباتیه که کارکتر اصلی مانگاست و ما فعالیت های روزانه اونو دنبال میکنیم. مسلما چون Slice of life ــه نباید انتظار اتفاقا بزرگ و سوپرایز کننده ای رو داشته باشید؛ بلکه باید دنبال یک حس آرامش بخش و ریلکس کننده درون مانگا باشید. حسی که Yokohama Kaidashi Kikou به سادگی از عهده انتقالش به خواننده براومده. محیط اطراف مانگا چشم نواز و روح نوازه و یکی از هایلایت های هر چپتر مانگا دیدن آلفا سوار بر موتورش و گذرش از این مناطق و لوکیشن هاست.

من زیاد مانگا خون نیستم و تازگیا شروع کردم وقت بیشتری رو بهش اختصاص دادم. طراحی مانگا واسم جالبه، بعد ها که مانگاهای بیشتری خوندم، به مقایسه طراحی ها میپردارم ولی بهرحال تو این مانگا چیز اعصاب خورد کن یا ضعیفی ندیدم. خوشبختانه با روحیاتم سازگاره و از صحنه های شلوغ و پرهمهمه خبری نیست. همه چیز در سکوت و آرامش به سر میبره، بی نقص و پرکشش!


بهرحال مانگا 142 چپتر داره و از سال 94 تا 2006 منتشر میشده. من دارم چپتر 40 ام رو میخونم و تا اینجاش برام عالی بود. دوست دارم تو چپترهای بعدی چیزای بیشتری راجع به آلفا و ربات بودنش بدونم. و البته راجع به اون موجودی که درون آب زندگی میکنه و تاکاهیرو اونو ملاقات کرد. Sci-Fi هم جز تگ های ژانر مانگاست، پس باید منتظر اکتشاف کردن این ناحیه هم بمونم، مطمئنم بهش پرداخته میشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد