M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Tamayura - More Aggressive // Episode 03

Tamayura - More Aggressive // Episode 03



قسمت سوم با روز معرفی باشگاه‌ها به دانش‌آموزا شروع شد. هر باشگاه برای تبلیغ و جذب عضو دست به حرکت خاصی زده بود و فو بشدت استرسی و نگران بود. وقتی که نوبتش شد، حتی یه کلمه رو هم نتونست درست به زبون بیاره و باشگاه عکاسی رو معرفی نکرد. هنوز مسئله میتانی کانائه پابرجا مونده بود و بلاخره فو تصمیم گرفت که باهاش حرف بزنه و دلیل اومدنش به اتاق باشگاه رو جویا بشه. هر دو سنسی در کنار نقشه ریختن برای فو، از جشنواره شکوفه‌های گیلاس حرف زدن و اینکه قراره تو یه محیط باز برگزار بشه. از فو خواستن که تو این جشنواره شرکت کنه و باشگاهش رو تبلیغ کنه. به نظر میرسه این جشنواره یه چیزی مثل نمایشگاهی باشه که فصل اول برگزار کردن. بلاخره آخر اپیزود لحظه ملاقات فو و کانائه سر رسید و تونستن با هم حرف بزنن. کانائه بخاطر عکس گرفتن بدون اجازه از فو، احساس گناه میکرد ولی فو به اون اطمینان خاطر داد که چیز مهمی نیست و ازش خواست که عضو باشگاه بشه. این اتفاق افتاد و بلاخره کارکتر جدید به صورت رسمی وارد داستان انیمه شد.

اپیزود خوبی بود و داستان رو مقداری به جلو هُل داد. باید ببینیم جشنواره شکوفه‌های گیلاس، چه جشنواره‌ای ــه و فو و کانائه برای آماده شدنِ اون جشنواره چه کارایی انجام میدن. رابطه بین فو و کانائه میتونه رابطه قوی‌تری نسبت به بقیه کارکترها باشه و جای کار زیادی داره. راه رسیدن به جشنوراه این موضوع رو نشون خواهد داد. به نظر میرسه اپیزود مربوط به جشنواره، اپیزود خیلی خوبی بشه.

صحنه‌های جالب :

- تو این اپیزود کمبود مومونکو کاملا احساس میشد. امیدوارم مثل فصل اول، یه اپیزود کامل رو بهش اختصاص بدن! تنها شاتی که ازش گرفتم، شاتی در حال دپرس و رو به دریا بود!



- ناراحتی بخاطر خراب شدن معرفی باشگاه عکاسی توسط فو :



- کوماچی چان!



- صحنه روبرو شدن فو و کانائه :


--

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد