M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

WataMote Episode 03 // Anime

WataMote Episode 03 // Anime


سلام، در خدمت شما هستم با معرفی بمبی ساعتی به نام توموکو. بمبی که هرلحظه به حالت انفجار نزدیک میشه و بعد از لحظاتی به حالت آرامش‌ش برمیگرده! بمب ساعتی، لقبی بود که بعد از چندبار عصبانی شدن و قاطی کردن توموکو تو این اپیزود بهش دادم؛ صحنه‌هایی که تُن صدای توموکو به اوج خودش میرسه و در سخت‌ترین شرایط اجتماعی خودش قرار میگیره، جز بهترین لحظات انیمه‌ست چون هم حالتِ تاریک انیمه حفظ میشه و هم کمدی خوبش پابرجا میمونه. توموکو، لحظات سختی رو تو اپیزود سوم سپری کرد. به نظر من، سخت‌ترین لحظه توموکو تو این اپیزود، لحظه بارون‌گیر شدنش و روبرویی‌ش با اون دوپسر مدرسه ای بود. تلاش وحشتناکش برای حرف زدن با اون دوتا پسر، دو سه کلمه‌ای که بلاخره بعد از کُلی زور زدن به زبون آورد، تشویق حاظرین در سالن رو بهمراه داشت و فریادهای "گامباره، گامباره توموکو" از همه جا شنیده میشد. بگذریم! :دی

مطمئنم فقط من نیستم و کسای دیگه ای هم تو این موضوع با من هم‌عقیده هستند که دوبلور توموکو روز به روز داره بیشتر و بهتر خودشو به بیننده‌ها اثبات میکنه و واقعا انتخاب عالی برای دوبلوری این کارکتر بوده. رابطه توموکو و برادرش یکی از خنده‌‎دارترین قسمت‌های انیمه تا اینجا بوده. پرستاری که این اپیزود از برادرش کرد، رفتار بی‌حس و حال و برادرش، کمپ زدن توموکو حتی تو طول شب و چسبوندن پارچه خیسِ آب تو صورت برادرش، روبرویی‌ش با دخترایی که واسه دادن جزوه‌های برادرش اومده بودن و احساسی که بعد ازاون پیدا کرد و کُلی نکته ریز دیگه، همه واقعا جالب بودن و به خوبی‌های اپیزود اضافه کردن. البته اون صحنه خنده‌داره درگیری معلم و توموکو که کتابش رو فراموش کرده بود رو هم از یاد نبریم، اونم باحال بود.

صحنه‌های جالب اپیزود :

- اپیزود دو ارجاع انیمه ای داشت، یکی به Ghost in the shell و یکی به kuroko no basket البته بازم ارجاع داشت ولی متاسفانه من باهاشون آشنا نبودم. ارجاع Ghost in the shell ـ :



- صحنه بارونی و جمله‌ای که توموکو بلاخره به زبون میاره :



- آموزش چگونگی بیرون نگه داشتنِ برادرتون از حمام و فراهم کردنِ موجبات سرماخوردگی برادر! شیوه ای تست شده و مطمئن :



- روبرویی توموکو و همکلاسی‌های برادرش :



- عصبانیتِ توموکی از دستِ توموکو :



- [...]



--
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد