M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Log Horizon - Episode 03 // Anime

Log Horizon - Episode 03 // Anime


مثل این میمونه که داریم یه مرحله از بازی کامپیوتری رو جلو میریم؛ البته این حس بخاطر بازی شکل بودن انیمه طبیعی ــه که بهمون دست بده و یه جورای سرگرم‌کننده‌ست که اپیزود رو به حالت یه مرحله بازی کامپیوتری برای خودتون تصور کنید. وارد مرحله میشیم، موش‌های دور و برمون رو میبینیم، از صخره می‌افتیم، اعضای پارتی‌مون ما رو نجات میدن و بعدش با رئیس خطرناک مرحله روبرو میشیم و اونو با جادو و فن‌های مختلف و همکاری تیمی شکست میدیم. حالا دیگه میتونیم به مرحله بعد راه پیدا کنیم. حس فوق‌العاده یه بازی RPG که با سادگی منتقل میشه. با خیالت راحت بعد از شکست دادن رئیس مرحله، به دیدن فیلم‌های بازی مشغول میشیم. یک هفته استراحت و بعد از اون دوباره به محیط بازی برمیگیردیم!

اپیزود خیلی خوبی بود و روند داستان خوب به جلو حرکت کرد؛ ظاهرا 3 روز از زمانی که گروه حرکت کردن، میگذشت و حالا به راه غارهای زیرزمینی رسیدن. بازم مثل اپیزودهای قبلی کمدی خوبی تو طول اپیزود برقرار بود؛ گیر دادن ناتسوگو به کلمه‌های منحرفانه همچنان اعصاب آکاتسوکی رو بهم میریزه و این قسمت به بچه بودن آکاتسوکی گیر داد که براش نتیجه خوشایندی نداشت. صحنه خیلی خوبی رو از سرارا و نیانتا دیدیم .. نیاتا به نظر کارکتر جالبی میاد .. خیلی منتظر ورود بیشترش به صحنه هستم. قسمت بزرگی از اپیزود به معرفی بیشتر شیرو پرداخته بود؛ اینکه تو دنیای بیرون چجور آدمی بوده و وقتی که با رفتار بازیکن‌های درون این بازی و احترامی که بهش میذارن، روبرو شده، چقدر محیط متفاوتی براش به وجود اومده. تصویری هم از گروه قدیمی‌شون دیدیم، جایی که ناتسوگو هم حضور داشت و حدس میزنم جلوتر بازم ازشون چیزایی ببینیم چون بهرحال گروه جالبی بودن و پتانسیل وارد شدن به داستان رو دارن. آخر اپیزود بازم به اپیزود بعد متصل شد؛ کارکتری رو دیدیم که شدیدا به دنبال سرارا بود و ظاهر خیلی خشنی هم داشت! باید ببینیم کدوم گروه زودتر به سرارا میرسه.

صحنه‌ای که شیرو به درون آب افتاد، واقعا جالب بود. نگران این موضوع بود که با مردنش دوباره تو منطقه Akihabara ظاهر بشه و این همه مدت سفرشون به هدر بره. وقتی به این فکر میکنم که معمولا کارکترهای انیمه‌های دیگه تو چنین موقعیتی به فکر نمردن "واقعی" ـشون هستن، کُلیت موضوع واقعا برام سرگرم‌کننده میشه. اینجا شیرو تنها به فکر دور نشدن راهشه و اینکه بتونه در کنار ناتسوگو و آکاتسوکی باقی بمونه و مُردن، آخرین چیزی که نگرانی براش به همراه داره.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- بی‌رنگ شدن‌شون بخاطر بی‌مزگی غذا :



- صحنه بین نیاتا و سرارا :



- فلش‌بک شیرو :



- هیولایی که باهاش جنگیدن :



- این شات از اون شات‌های منظره‌ای خیلی خوب بود :



- آخرین کارکتری که دیدیم :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد