M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Galilei Donna Ep 05 // Anime

Galilei Donna Ep 05 // Anime

عالی بود .. عالی! درام اپیزود رو خیلی دوست داشتم، نیمه اول خوب بود ولی نیمه دوم عالی شد، چقدر غمگین کننده و شوکه کننده. واقعا دلم به حال تئو و کارن سوخت و منم واقعا امیدوارم که بازم چیزی ازشون ببینیم ... هرچند ... شدت بمباران و تعداد بمب‌ها و شکل اتفاق افتادن اون حادثه وحشتناک در حدی بد بود که به نظر من دریچه امیدمون خیلی خیلی باریکه و نمیشه زیاد امید بالایی به زنده بودن‌شون داشت ولی خوب .. قبلا چنین اتفاقاتی رو در مورد پدر یا مادر خواهران گالیله هم دیدیم، چیزی که بعدا برخلاف تصوراتمون اتفاق افتاد. صحنه آخر بین تئو و کارن رو خیلی دوست داشتم؛ لحظه‌ای که تو اوج بمباران با ترس و لرز همدیگه رو در آغوش گرفتن و تئو حرفی رو به کارن میزنه که باعث لبخند زدن و خوشحال شدن هر دوی اونا میشه! تو اون صحنه داشتم به این فکر میکردم که "یعنی تئو به کارن چی گفت که اینجوری باعث خوشحالی‌ش شد؟" کنجکاوی من به آسمون میرسه ولی دوست دارم فکر کنم تئو هم به کارن ابراز علاقه کرده. از این جور صحنه‌های سینمایی که همیشه تو آخرین لحظات دیالوگی در سکوت بین کارکترها گفته میشه و بیننده از شنیدن اون کلمات باز میمونه، گاهی دیده میشه؛ کسایی که Lost in Translation رو دیدن، با چنین حالت و صحنه‌ای آشنایی دارن. به نظر من اینجا و تو این انیمه هم، این صحنه "سکوت بهمراه دیالوگ" به زیبایی به تصویر کشیده شد و علاوه بر کنجکاو کردن بیننده، حس درام اون حادثه رو به نحوه بی‌نقص و عالی منتقل کرد.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- تئو :



- صحنه ورودشون به گالیله؛ کلا باند بین هوزوکی و تئو خیلی جالب بود :



- صحنه آخر و عوض شدن جو بین دو کارکتر :



+

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد