M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Nagi no Asukara Episode 07 // Anime

Nagi no Asukara Episode 07 // Anime


درسته، وقتش رسیده .. بیاین با هم به طرف شهر بریم؛ یه سفر چند نفره دوستانه برای پیدا کردن هدیه‌ای برای آکاری. داستان این اپیزود خیلی ساده ولی پر احساس بود. مثل همیشه اتفاقات فرعی زیادی برای هُل دادن داستان به سمت جلو وجود داشت و با اینکه حالت اپیزودیکی در جریان بود، نمیشد اتفاقات، دیالوگ‌ها و شکل‌گیری مسیر جدید انیمه رو ندیده گرفت. دیدن میز صبحونه متشکل از هیکاری، آکاری، میونا و پدرش شکل جدیدی به تصویر انیمه داد. بودن هیکاری و آکاری تو ساحل آرک جدیدی رو برای انیمه شروع کرده و این آرک با داستان قشنگ کودکانه‌ای از طرف میونا شروع شد. گردنبندی که با علاقه و عشق اون به آکاری داده شده؛ شاید این موضوع که اون گردنبند گرونقیمت برای خرید موجود نبود، این هدیه رو کُلی بهتر و باارزش‌تر کرد و اینکه همین عشق و احساس میونا تو این گردنبند نفهته بود، برای آکاری کافی بود که احساساتی بشه و در کنار بقیه صحنه خیلی دوست داشتنی احساسی رو به وجود بیارن.

یکی از قسمت‌های خیلی مهم اپیزود جایی بود، که چیساکی وارد آســــــــانسور شد و به دلیل سنگینی آســــــــــانسور مجبور شد بیرون بیاد و هیکاری بهمراه اون خارج شد؛ حرف‌هایی که بین‌شون رد و بدل شد واقعا جالب بود. بلاخره تونستیم دریچه‌ای از افکار هیکاری درمورد اینکه چرا رفتارش اینقدر عوض شده ببینیم. حمایت کردن از ماناکا، اهمیت دادن به احساسات ماناکا حرف‌های بالغانه‌ای که از هیکاری شنیدیم. از طرف دیگه، میشه گفت که چیساکی با شنیدن حرف‌های هیکاری شانس جدیدی رو پیش روی خودش میبینه و با توجه به تغییراتی که هیکاری به مرور زمان داشته، به هیچ وجه دور از انتظار نیست که هیکاری و چیساکی تبدیل به یک زوج بشن! چیزی که مشخصه اینه که، روند درام و داستانی انیمه همچنان به قوت خودش باقیه و به عنوان یه انیمه 26 قسمتی اگه همین روند رو در طول این تعداد اپیزود نگه داره، به راحتی یکی از بهترین انیمه‌های پاییز میشه.

یه سری جزییات که در مورد اپیزود دوست داشتم .. قسمت آب‌بازی گروه و اهمیتی که میونا به خیس کردن هیکاری میداد. اصرار پدر میونا به رابطه برقرار کردن با هیکاری و رفتار خجالت‌زده‌ش. ظاهر رنگارنگ و متفاوت لباسی ماناکا و چیساکی تو این اپیزود، پخش شدن و گشتن به دنبال گردنبندی که میونا میخواست، صحنه مکالمه ماناکا و کانامه و البته برفی که تو انتهای اپیزود بارید و کلیف‌هنگر جالبی بود.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- صحنه خارج شدن هیکاری بهمراه چیساکی از آســــــانسور :



- ماناکا در کنار کانامه :



- رسیدن گروه به خونه و روبرو شدن میونا با آکاری :



- لحظه دادن هدیه عالی بود :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد