M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Diamond no Ace Episode 11 // Anime

Diamond no Ace Episode 11 // Anime

یادمه جایی اعتراضی از بیننده‌های انیمه خوندم که این انیمه زیاد به بیسبال نمیپردازه و زیادی داره وارد حاشیه میشه ولی به نظر من (تو اون زمان) این موضوع زیاد ایرادی اساسی نبود و صرفا داشتیم مسیر حرکت کارکتر اصلی و تمریناتِ سختش برای تبدیل شدن به کارکتر عالی‌مون رو میدیدیم. اصلا ساده پیش نرفت و چندین ماه تمرین ایجون حالا قرار بود تو این بازی در مقابل کوکودوکان جواب پس بده. تمریناتی که به تنهایی با تایر داشته، انجام دادن فهرست تمرینی کریس و ... همه چیز به این بازی بستگی داشت. یه اپیزود سرنوشت‌ساز برای دونفری که قراره به لیست 20 نفره بپویندن. اپیزود خیلی خوبی بود و هیجان مناسبی داشت. اتفاقات زیادی تو زمین افتاد و استراتژی‌ها و تعویض جالب مربی و در کنارش صحنه‌های طنز همیشگی انیمه.

خیلی سریع و بدون مقدمه رفتیم سراغ پرتاب‌‎های ایجون! ایجون بخاطر تمرین حوله‌ای که داشت و به مسیر جدیدی برای پرتاب رسیده بود، کمی با پرتاب توپ مشکل پیدا کرده بود یا شاید نمیشه اسمش رو "مشکل" گذاشت؛ بلکه داشت شیوه جدیدی رو برای خودش ابداع میکرد. شیوه‌ای که حتی در این حالت به ثمر نرسیدنش هم غیر قابل دریافت بود. بترها گیج و منگ جلوی ایجون و کَچرهای هم تیمی پر از ابهام برای گرفتن توپ‌هایی ایجون. ایجونی که حالا حتی پرتاب استرایک دار هم نمیتونست بزنه. نه بیس‌ها پر بود و نه توپی اوت شده بود .. همه چیز به حالت ثابت و پر از پرتاب‌های "بال" پیش میرفت. نکته جالب این بود که ایجون متوجه تغییرات خودش شده بود و کمی از حرکات خودش خوشش اومده بود. اما در عوض هم‌تیمی ها و تماشاگرا اصلا راضی نبودن و "بیرون برو، بیرون برو" گفتن‌هاشون به ایجون کُلی تکرار شد. صحنه های خیلی جالبی بود و خصوصا کامنت‌های تماشاگرا تو این انیمه گاهی خنده‌دار میشه. تماشگرای صاحب نظر!

بلاخره این مربی بود که تصمیم جدیدی گرفت. برای بیشتر فرصت دادن به ایجون، از کریسی که 1 سال از میادین دور بوده، خواست که وارد زمین بشه. صحنه خیلی باحالی بود .. دیدن کریسی که این مدت زیاد باهاش آشنا شدیم و تمریناتش رو دیدیم و حالا میخواد وارد زمین مبارزه بشه .. حتی بقیه هم بهش دلگرمی دادن اونو تشویق به وارد شدن کردن. فقط بخاطر ایجون و فرصت دادن به ایجون برای رسیدن به دسته اول اینکارو انجام داد! استراتژی جالبی رو پیدا کرد. کریس یه استراتژی فشردگی سیستم دفاعی پیاده کرد. حتی فیلدرهای بیرونی هم به فیلدرهای داخلی نزدیک شدن و تصمیم داشتن توپ رو از دور شدن نگه دارن. چوب زن پاکساز تیم کوکودوکان بخاطر این حرکت حسابی عصبی شد و بخاطر همین تنها تونست با نوک چوب توپ ایجون رو بزنه که نتیجه خوبی نداشت و فیلدرها به راحتی توپ رو جمع کردن. ورود کریس کاملا بازی رو به نفع سیدو چرخوند. پرتاب‌های ایجون با مشورت و تصمیم کریس به سبک های مختلف پرت شد و هنوز هم تو قسمت بعد ادامه خواهند داشت. دسته اول هم که با شنیدن خبر بازی کردن کریس، به سراغ زمین مسابقه اومدن و داشتن بازی رو تماشا میکردن که بهرحال جو تماشاگرای انیمه رو باحال تر کرده بود.

این قسمت زایزن رو باز دیدیم ولی به حالت خوابیده روی نیمکت و به نظر می اومد زیاد اهمیتی به اینکه تو زمین چه اتفاقی داره می افته، نمیده. باید ببینیم اپیزود بعد چطور وارد زمین میشه و ورودش چه اتفاقاتی رو رقم میزنه. به نظر میرسه نفر دومی که به ترکیب اصلی وارد میشه، هارویچی باشه .. با بازی خیلی خوبی که این بازی از خودش نشون داد، انتخاب خیلی ساده ای برای ترکیب اصلی ـه. مربی کار سختی برای انتخاب بازیکن نداره و مطمئنا این دوتا بازیکن، کسایی هستن که انتخاب میکنه.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- دلگرمی بقیه به کریس :



- عصبانیت هم تیمی ها از دست ایجون :



- فُرم پرتاب ایجون همیشه دیدنی ـه :



- شات آخر، ایجون و پشت سرش، میوکی و کریس :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد