M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Sakura Trick // First Ep Pics

Sakura Trick // First Ep Pics




یکی از کارهایی که زمستون منتظر اومدنش هستم و بخاطر داشتن ژانر یوری، کمی کمتر بهش پرداخته میشه. شاید حتی نشه تو فروم‌های انیمه‌ای هم در موردش بحث کرد (!) بهرحال نسبت بهش خوشبین هستم و فکر میکنم انیمه خیلی خوبی میشه. به علائقم نزدیکه و مانگاش رو هم خوندم. فضای عکس‌ها از انیمیشن خوبی خبر میده و کارکترها هم خیلی خوب به مانگای شیرین کار نزدیکه. منتظر دیدن چه طور به تصویر کشیدن رابطه بین هاروکا و یو هستم. امیدوارم یه انیمه 5 دقیقه‌ای نباشه و از سانســـــــ ور خاصی هم استفاده نکن چون چیز خاصی برای نشون ندادن نداره و خیلی ساده‌ست. Yuka Iguchi و Tomatsu Haruka هر دو دوبلورهای عالی برای چنین کارکترهایی هستن و به نظر من از نظر دوبلوری هم، تیم خیلی خوبی داره.

احتمالا به زودی تریلرش بیرون میاد ولی بهرحال این عکس‌هایی که از اپیزود اول منتشر شده :









نظرات 1 + ارسال نظر
ویروس 14 دی 1392 ساعت 18:31 http://DataBus.BlogSky.com


انیمه در ژانر یوری؟
من تا حالا انیمه در این سبک ندیدم.
ولی مانگا خوندمممم
اگه پخش شد و زیرنویس فارسی هم داشته باشه،
حتماْ دانلود و تماشا می کنم.

پخش که میشه، زیرنویس هم تضمینی میشه! چون کار خودمه. منم مانگای یوری زیاد خوندم اینم یکی از اون عنوان ها بوده. امیدوارم واست جالب باشه و ببینی اونو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد