M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Hajime no Ippo: Rising - Episode 12

Hajime no Ippo: Rising Episode 12

شکارچی که به دنبال خوشمزه کردن غذای پیش روی خودشه، ساوامورایی که با لبخندی ملیح گارد خودشو بالا گرفته و داره از ضربه‌هایی که از ایپو میخوره، لذت میبره؛ پیکوبوهای ایپو لحظه به لحظه شدت گرفتن، موسیقی غوغای خودشو ادامه میداد و هر لحظه به اوج گرفتن خودش ادامه میگرفت، رینگ بوکسی از حرکات زیبا و پر افکت ایپو که در کنار خونخوار بودن ساوامورا ترکیب شده و حالا دیگه وقتشه! وقت دمپسی رول .. فوق العاده بود. با اون همه اتفاقاتی که در مورد ورگ دیدیم و موضوعاتی که در مورد دمپسی رول پیش اومد، متعجبم که چرا ایپو دوباره با دمپسی رول به جون ساوامورا افتاد. مشخص بود که بی نتیجه میمونه. ساوامورا به همین راحتی کانتر دیوانه واری رو به صورت ایپو وارد کرد و تکنیک دمپسی رول رو نابود کرد. این تیکه از اپیزود خیلی عالی بود، ایپوی بی جون و بی انرژی در مقابل ساوامورایی قرار گرفت که فقط داشت از دیدن قیافه ضعیف اون لذت میبرد. اون نحوه کج کردن گردن ساوامورا و نگاه وحشیانه ش به ایپو، هیچ وقت خسته کننده نمیشه .. چقدر عالیه این کارکتر ساوامورا و چقدر لحظه به لحظه به جذبه کارکترش اضافه میشه .. راند چهارم با این اتفاق آخر تموم شد و یه راند طلایی و جذاب بود. ایپو به سختی شکست خورد و به زحمت روی پای خودش وایساده بود.

لذتی که ساوامورا گوشه رینگ از کار خودش میبرد، دیدنی بود .. از طرف دیگه ایپویی که عاجزانه به فکر برد در مقابل چنین حریفی بود، رو میدیدیم. ولی واقعا چطور؟ راند پنجم با جب های گلوله‌ای سریع تر ساوامورا شروع شد. آنالیز ساوامورا در مورد گوشت و ماهیچه‌های ایپو و خوشمزگی اونا فوق العاده بود. هرچقدر این گوشه از رفتار ساومورا رو میبینم، "سیر" نمیشم! خوشحالی ساوامورا لحظه به لحظه داشت بیشتر میشد و دیگه به راحتی میشد برتری اونو به ایپو اعتراف کرد. راند پنجم خیلی زود تموم شد و دوباره افکار ایپو، "هنوز میتونم حرکت کنم" "تا وقتی بهوشم، باید بجنگم" از طرف دیگه ساوامورا حس میکرد بقیه شام خوردن‌ش رو بهم زدن؛ "زنگ لعنتی رو بزنید دیگه" واقعا این صحنه ترکیب شده بین افکار ایپو و ساوامورا عالی بود، چه افکار متفاوتی و جو واقعی مبارزه رو به تصویر میکشید. لحظه وارد شدن به دمپسی رول دوباره ایپو و دیدن ترس حضار بازم یکی از صحنه های خوب اپیزود بود؛ جایی که هرکس به شیوه خودش حرکت ایپو رو اشتباه قلمداد میکرد اما ایپو به حرکت خودش ادامه داد و بازم کانتر خورد. اینبار هم سرجای خودش وایساد و نیافتاد. "کانتر رو یاد گرفته" خیلی خوب بود که برای اولین بار ترس رو تو چهره ساوامورا دیدیم! یا اگه بخوام به سبک خود ساوامورا حرفمو بزنم، "دیدن ترس ساوامورا چه خوشمزه بود!" اینجا دیگه موسیقی به حالتی وارد شده بود که انگار ایپو داره به مبارزه برمیگرده. ساوامورا دوباره غیراخلاقی عمل کرد و به ایپو با آرنج صدمه زد.

آخرین لحظات ایپو دوباره وارد حالت دمپسی رول شد، دمپسی رولی که در حالت نیمه بیهوشی به سمت ساوامورا به جلو میبرد. حتی اینکه بعد از خوردن اینهمه مشت، میتونست سرجای خودش وایسه، شاهکار بود دیگه چه برسه به اینکه تکنیک سنگینی مثل دمپسی رول رو اجرا کنه. واقعا اراده ایپو تاثیر زیادی در تحمل بالاش داشت. شکلی که مبارزه به سمت جلو رفت، شنیدن افکار هردو مبارز جوری ادامه پیدا کرد که اصلا حس غیرواقعی در مورد مبارزه به من منتقل نشد و خیلی این نکته رو دوست دارم. اینبار ایپو وسط راه پرت کردن مشت خُشکش زد و از طرف دیگه ساوامورا نتونست جلوی خودشو بگیره و مشتی رو به هوای توخالی پرت کرد. اون لحظه بود که ایپو از موقعیت استفاده کرد و مشت سنگینی به صورت ساوامورا زد. یه صحنه جذاب که قهرمانمون رو به مبارزه برگردوند. حتی عنوان اپیزود بعد هم گویای اینکه چه اتفاقی میخواد بیافته، هست و خیلی از روندی که این مسابقه داشت راضی ام! ایپو یکی از سخت ترین مبارزه‌های خودشو تجربه کرد و حالا به لحظات آخر اون مبارزه رسیده. اگه از طرفدارای این انیمه باشید، میدونید که همیشه آخرین لحظات هر اپیزود اونقدر جذابه که ناخودآگاه عطش فوق العاده ای واسه دیدن اپیزود بعدی پیدا میکنید و حتی اگه عنوان اپیزود بعد کمی محتواش رو اسپویلر کرده باشه، بازم معلوم نیست که واقعا چطور به اون مسیر حرکت میکنه. اما چیزی که مشخصه اینه که رینگ بوکس بین ساوامورا و ایپو بی نهایت جذاب و عالی بود. بذارید این فصل رو کمی به جلو ببرم و بگم، خیلی دوست دارم ببینم مبارزه تاکامورا و اون خارجی چقدر میتونه به مبارزه ایپو و ساوامورا نزدیک باشه .. چون این مبارزه خیلی سطح بالایی داشت و حالا اون مبارزه سنگین هم در راهه و امیدوارم بتونه سطح انتظاراتمو برآورده کنه.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- لبخند سوپر جذاب ساوامورا پشت دستکش و در حال مشت خوردن از ایپو :



- لحظه کانتر زدن ساوامورا به دمپسی رول و هیجان‌ش برای اینکار :



- آرنج غیراخلاقی ساوامورا :



- مُشت نهایی ایپو، برگشتن به مبارزه :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد