M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Hajime no Ippo: Rising - Episode 13

Hajime no Ippo: Rising Episode 13

ادامه میدیم! ساوامورا، آیا الان که توسط ایپو داون شدی، هنوز هم خوشمزگی حریفت رو حس میکنی؟ هنوز هم دوست داری بیشتر بهش ادویه بزنی یا نه ... صبرکن! انگار تو این بین و در حال پختن این غذای خوشمزه، دست خودت رو سوزوندی! مراقب نبودی! ساوامورا فرصت تموم کردن مبارزه رو داشت ولی با کش دادن لذتی که از کار خودش میبرد، به ایپو فرصت برگشتن به مبارزه رو داد. فرصتی که به حرکت عالی ایپو و تلاش مجددش منجر شد و بلاخره این ساوامورا بود که اولین نفر داون شده تو این مبارزه بود. تو این دو اپیزود گذشته به موضوعی اشاره نکردم، اونم افکار میاتا و تمرکزی بود که به کارکترش شده بود؛ بین این مبارزه جذاب، انیمه خیلی جالب به فضای درونی و اشتیاق میاتا برای مبارزه با ایپو پرداخته بود. اما تو صحنه مبارزه، ماکونوچی داشت از حد خودش فراتر میرفت. ساوامورا از بدن داور واسه وایسادن استفاده میکرد. راند ششم هم تموم شد. اینبار به نفع ایپو .. ساوامورا با یک مشت کاملا به ضعف فرو رفت و ظاهرا آسیب زیادی بخاطر اون مشت دیده بود.

"اگه نتونم به مشت هام اعتماد کنم، برمیگردم به سرجای اولم" حالا دیگه نوبت به درگیری های فکری ساوامورا رسیده بود. واسه دلسوزی برای ساوامورا خیلی دیر شده و همدلی کردن باهاش بعد از این مبارزه غیراخلاقی واقعا غیرممکنه. یه صحنه فوق جذاب در راه بود، صحنه حمله ور شدن ایپو با دمپسی رول و اینبار ساوامورا به خیال اینکه ایپو بازم وسط راه متوقف میشه آماده جواب دهی بود ولی ایپو چندبار اونو چرخوند و ایندفعه به جای یک مشت، اونو به رگبار مشت های خودش بست که باعث شد ساوامورا به شکل فجیع و باورنکردنی داون بشه. اینبار دیگه از بلند شدن ساوامورا خبری نبود، ساوامورا نابود شده بود. غذا به کسی که قرار بود اونو بخوره، پیروز شد! زنگ پایان مبارزه زده شد و ایپو برنده رینگ اعلام شد. نکته جالب این بود که ساوامورا در حالی بیرون برده شد که غرق در تشویق تماشاگران استادیوم بود. دیگه تنهایی ساوامورا تو اون صحنه معنایی نداشت، حتی غیراخلاقی بازی کردنش هم باعث نشد که تماشاگرا از مبارزه زیبای اون چشم پوشی کنن. پایانی دیدنی برای مبارزه ایپو و ساوامورا. شما رو نمیدونم ولی من این مبارزه رو یکی از بهترین مبارزه‌های سری میدونم. کارکتر ساوامورا جذابیت زیادی داشت و از مبارزه‌ش با ایپو حسابی خوشم اومد.

امیدوارم اپیزود بعد یه اپیزود استراحت وار جالب باشه. کمی از فضای سنگین مبارزه دور بشیم و برای صحنه‌های بوکس بعدی آماده بشیم. هنوز کُلی راه تا پایان فصل باقیه.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- روپا ایستادن ساوامورا به کمک بدن داور :



- دمپسی رول آخر ایپو :



- فرود ساوامورا به کف زمین :



- خروج ساوامورا در حالی که تماشاگرا اونو تشویق میکردن :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد