M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

ReWatching - Yuru Yuri - 11 & 12

ReWatching - Yuru Yuri - 11 & 12




Rewatch فصل اول رو تموم کردم. عالی بود .. اینقدر این کلمه عالی رو تکرار کردم که خودمم هم از دستش خسته شدم :دی دو قسمت آخر هر کدوم چیزای جالب خاص خودشونو داشتن. قسمت یازده اون تغییر کیوکو یه اتفاق خیلی جالب بود و جز معدود اپیزودهای یوری یوری که صحنه های احساسی قوی درش میبینیم. البته قرار نیست تو این انیمه صحنه های احساسی قوی دیده بشه و صرفا یه انیمه کمدی و دوست داشتنیه اما خُب، اینجا با عوض شدن کیوکو بعد از ضربه خوردن راه پله، تونستیم اهمیت کارکتر کیوکو تو انیمه درک کنیم و ببینیم که اگه کیوکو تو انیمه نباشه، چقدر همه چیز متفاوت میشه. اینکه چطور یویی احساساتی شد، آکاری و حتی چیناتسو هم کیوکوی قبلی رو میخواستن .. اشکای آیانویی که اینبار دیگه نمیتونست جلوی خودشو بگیره و ... کلا همه چیز قسمت یازده خوب بود.

اما قسمت 12 شاهکاری تو سری یوری یوری ـه. جایی که قرار میذارن شبو با هم بگذرونن و تو مدرسه میمونن. چیتوسه با خوردن شکلات وارد حالت دیوانه واری میشه و همه رو دونه دونه میــــبوسه! خیلی خنده دار و باحاله و هر لحظه ش بامزه ست .. از شروع صحنه و بوســــیدن آیانو تا آکاری که مثل همیشه با داد و بیدار از دست بقیه فرار میکنه و بازم معصومیتش لکه دار میشه. بیچاره چه زجری میکشه .. نه تنها به عنوان کارکتر اول تصویر کافی بهش اختصاص داده نمیشه بلکه ازش سو استفاده هم میکنن .. تو ادامه ساعت دینامیتی نیشیگاکی سنسی قسمت طلایی اپیزود و پایان بندی فصل اول بود. جایی که همه بعد از منفجر شدن ساعت، فکر کردن آکاری مرده ولی آکاری با اون حالت بامزه داد و فردا میکنه که "بچه ها، من هنوز نمردم" عالی عالی. حالا به زودی به سراغ دیدن فصل دوم میرم. فصل سوم هم که تو راهه و بهتر از این نمیشه ... خیلی خوشحال شدم از شنیدن خبرش و مطمئنم یکی از بهترین خبرهایی ـه که این چند وقته شنیدم. شدیدا منتظر از راه رسیدنش هستم.

صحنه‌هایی از دو اپیزود :







































































نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد