M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Bokura wa Minna Kawaisou - Episode 01

Bokura wa Minna Kawaisou - Episode 01

چه شروع خوبی بود. واقعا کار کمدی و رمنس خیلی خوبی بود .. آشنایی با کارکترها خیلی جالب شکل گرفت و لحظات رمنس اپیزود واقعا دیدنی بودن. صحنه ملاقات اوسا و کاوایی (ریتسو) واقعا جالب بود و انیمه حس رمنس خیلی خوبی داشت. علاوه بر صحنه‌های رمنس خیلی خوب درون انیمه، لحظات کمدی هم زیاد بود و به نظر میرسه که تمرکز زیادی روی کمدی داستان شده و میشه. منحرف داستان اونقدرا که فکر میکردم خسته کننده نبود و لحظات بامزه ای رو با کاراش به تصویر میکشید. خوشبختانه کارکتر پسر اول داستان یعنی اوسا هم جز نکات مثبت انیمه ست و حداقل تو شروع خیلی خوب تونست توجه منو به سمت خودش جلب کنه. روی هم رفته اپیزود واقعا خوبی برای شروع داستان انیمه بود و از طرف من نمره مثبت خیلی خوبی رو دریافت میکنه.

تو این اپیزود اونقدرها فضای مدرسه رو نداشتیم و بیشتر به سمت آشنایی کارکترها تو محیط دیگه ای حرکت کردیم. با کاوایی (ریتسو) و اوسا و منحرف داستان و فضای خونه ای که درش زندگی میکردن، آشنا شدیم. اینکه محیط خونه به دو قسمت تقسیم شده و اگه پسری وارد قسمت دختران بشه، با انواع چوب و اسلحه ازش پذیرایی میشه! بلایی که همین اپیزود اول توسط ریتسو نصیب اوسا، کارکتر اولمون شد و کتکی رو نوش جان کرد. با یه دختر دیگه از انیمه به اسم مایومی هم آشنا شدیم که کارکتر بامزه ای بود و بخاطر اون زیادی نوشیدن ش و صحنه‌های لب ساحل بلاهایی سر اوسا اومد که خنده دار بود. در کنار این موضوعات مختلف مرتبط با داستان، واقعا HanaKana بار دیگه اینبار در نقش ریتسو تو این انیمه داره عالی عمل میکنه و با اینکه دیالوگ های ریتسو کمی کمتر از بقیه کارکترهاست، میشه به راحتی جذب کارکتر ریتسو شد و از صدای این دوبلور عالی لذت برد. بقیه دوبلورها هم خوب بودن و به نظر من نقطه ضعفی از لحاظ دوبلور وجود نداشت.

باید ببینیم اپیزود دوم چطور قراره پیش بره ولی مسلما به عنوان اپیزود اول عالی بود و ارزش دیدن رو داشت. سرگرم کننده و دلچسب .. نکته جالب انیمه این بود که علاوه بر صحنه‌های کمدی متعدد، حس آرامش خوبی هم درون فضای اون حکم فرما بود و به نظر من قرار گرفتن این دو نکته در کنار هم نکته مثبت خیلی خوبیه که بعدها میتونه به ذهنیت بهتر بینندگان راجع به این انیمه کمک کنه.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- منحرف داستان در کنار اوسا :



- لحظه روبرویی دوباره اوسا با ریتسو اینبار تو خونه جدید :



+



- مایومی در کنار ساحل و اوسا که اتفاقی بهش رسید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد