M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Akuma no Riddle - Episode 01

 Akuma no Riddle - Episode 01

وقت محافطت ار ابچبنوسه هاروی مهربون و معصوم رسیده. اگه بخوام از نکته‌های معمولی که خیلی راحت به ذهنم رسیدن شروع کنم، باید بگم که دوبلورهای کار رو دوست داشتم و همه در سطح خوبی قرار داشتن. انتخاب Hisako در نقش هارو، دختری که هدف بقیه کلاس قرار گرفته، یه انتخاب عالیه. از اونجایی که اکثر نقش‌هایی که از این دوبلور به خاطر دارم، در نقش کارکترهای معصوم و دوست داشتنی بوده، خیلی راحت تر میتونم فضای درگیر کننده داستان انیمه رو با وجود این دوبلور حس کنم و وارد اون بشم. Ayaka هم در نقش توکاکو مکمل خوبیه و کارشو دوست داشتم .. بهرحال تازه شروع کاره و باید بیشتر از اینا باهاشون همراه بشیم. بهرحال این انیمه یوری، خیلی با انیمه یوری که فصل قبل دیدیم تفاوت داره. Sakura Trick یک فضای Slice of life ـی داشت و اصلا قرار نبود حس مرموزی رو به بیننده منتقل کنه اما این انیمه پتانسیل تبدیل شدن به یک کار مرموز و اکشن رو داره و باید ببینیم داستان به چه سمتی حرکت میکنه.

اپیزود اول شروع خوبی رو دیدیم و آشنایی با کارکترها با شباهت به مانگا خیلی ساده و سریع شکل گرفت. شباهت صحنه‌ها با صفحات مانگا هم در سطح خوبی قرار داشت و من به راحتی تونستم شباهت زیاد بعضی از صحنه‌ها رو با صحنه‌های مانگا تشخیص بدم. موسیقی جز نکات نسبتا مثبت این اپیزود بود و هاله ای که درون چهره دانش آموزای قاتل کلاس بود، به خوبی به تصویر کشیده شد ولی حس میکنم در دراز مدت ممکنه این موسیقی متن خسته کننده بشه! شاید بعضی از معرفی ها سریع شکل گرفت ولی جدا از اون منتظر دیدن ادامه داستان و اینکه از این به بعد قراره به چه سمت حرکت کنیم، هستم. چپترهای مانگا خیلی کم بود و اونقدرا نمیشد چیز خاصی ازش بیرون کشید و بخاطر همین از ادامه داستان و اینکه چطور پیش میره، مطمئن نیستم.

صحنه‌‎هایی از اپیزود :

- توکاکوی خونسرد :



- هارو در کنار توکاکو :



- در کنار یکی از دانش آموزای قاتل کلاس :



- اینجوری لبخند میزنن!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد