M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Haikyuu - Episode 01

Haikyuu - Episode 01

واقعا بود ... یه شروع عالــی! فکر کنم همه میدونستیم که قراره به سراغ یک انیمه خوب بریم، یه شونن باحال و ورزشی که قرار بود جای کارهای بزرگی که به تازگی تموم شدن رو بگیره ولی باز هم من سطح انتظاراتم در حدی نبود که انتظار یک انیمه فوق العاده رو داشته باشم. خوشبتختانه وقتی الان به اپیزود یک به تنهایی نگاه میکنم، چنین ویژگی برتری درون اون به وضوح پیدا ست و جزییات زیادی بود که به راحتی منو جذب خودش کرد. افکت‌های پادشاه وار توبیو، پاسور بزرگ‌مون و دیدی که شویو بهش پیدا کرده بود، سماجت شویو در برابر جذب کردن بازیکن برای والیبال و کسی که بتونه باهاش بازی کنه .. میدونم بارها سماجت رو در چهره کارکترهای اصلی کارهای شونن دیدیم ولی اینجا سماجت شویو به طرز بامزه ای جلو میرفت و اونقدرا حس تکراری ای برای من نداشت که نکته مثبتی ـه، یه سری چیزای جزیی دیگه، مثل سایه‌ای که روی صورت توبیو افتاده و چهره درهم و برهم باحالش یا افکت‌های ورزشی انیمیشن.

نمیشه با گفتن "افکت‌های ورزشی انیمیشن" از کنار این مسئله گذشت .. واقعا ظاهر جذابی داشت و حس میکنم بهترین صحنه‌های این انیمه، صحنه‌های پرش‌ زیبای شویو میشه که هر کدوم تو این اپیزود اول به شکل زیبایی به تصویر کشیده شد و جذابیت خاصی داشت. خوشبختانه والیبال ورزش شناخته شده‌ای واسه خودمون هست و به راحتی میتونیم به جای نگران شدن در مورد اینکه "اون فلان اصطلاح به چه معنایی بود" ، غرق در انیمه بشیم و داستان این دو کارکتر باحال رو دنبال کنیم .. دو نفری که حالا به شکل جالبی درون دبیرستان بهم رسیدن و قراره با هم، هم‌تیمی باشن! وقتی به زاویه دیگه داستان نگاه کنیم، میبینیم که، حالا اون جمع "باشگاه والیبال کارسونو" که چهره ـشون رو ندیدیم، قراره حسابی خوشحال بشن چون .. اپیزود بعد متوجه میشن، اون دو بازیکنی که به نظرشون قرار بود تو دبیرستان دردسرساز بشن، عضو تیمشون هستن و حالا قراره دو مهره تاپ داشته باشن.

بهتره منتظر دیدن ادامه داستان بمونیم. میشه به بهتر از این پیش رفتن هم فکر کرد و با این پتانسیلی که تو شروع کار به ما نشون داده شد، به راحتی ارزش دنبال کردن رو داشت.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- این نگاه ترسناک شویو بعدا سوژه ای میشه :



- یکی از پرش‌های باحال شویو .. اینبار در مقابل توبیو :



- توبیو بدون توجه به اینکه بُرد آورده، اینجوری به سمت شویو حمله ور شد و ... واقعا حرکت جالبی بود :



- اینم لحظه برخوردشون تو باشگاه دبیرستان کاروسونو :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد