M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Baby Steps - Episode 01

Baby Steps - Episode 01

شروع شاید کمی کُند بود ولی همونطور که عنوان انیمه به "قدم‌های کودکانه" اشاره داره، باید کم کم در انتظار بهتر شدن باشیم و این شروع یک کار شونن با محتوای مانگای طولانی ـه که قراره تمرکز زیادی به ورزش تنیس داشته باشه. ایرادی که من اکثر جاها و در نظرات انیمه‌بین‌های مختلف دیدیدم، همین اشاره به کُندی روند داستان بود که وقتی خودم بهش فکر میکنم، میبینم که منو زیاد اذیت نکرد و البته چون چپترهای اول مانگا رو خونده بودم، در حال چک کردن یه سری چیزایی با شباهت به اون چپترها بودم. کمی تغییراتی داده شده بود و مثلا نحوه رفتن به سراغ باشگاه تنیس توسط ای چان درون مانگا به این شکل نبود و اونجا با اصرار بقیه راهی شد. بهرحال مهم نیست و مهم اینکه بلاخره به باشگاه تنیس رسید و بقیه جزییات اپیزود اول با شباهت به کار اصلی بود. فضای کمدی واسم جالب بود و خصوصا اون دوست ای چان، "کاگیاما" با اینکه حسابی از قیافه افتاده ست و بیننده حسابی درگیر ظاهرش میشه، به نظر میاد بعدها بتونه بار کمدی خوبی رو تو صحنه‌های حاشیه ای وارد کنه.

کارکتر اصلی که تو این اپیزود دوست داشتم، ناتسو دختر داستان بود که مهارت خوبی در تنیس داره و به دنبال حرفه ای شدن ـه. ای چان هم بد نبود و برای شروع حداقل فهمیدیم که همه چیزو با جزوه برداری و با فکر جلو میبره. یعنی قراره برای هر حریف کُلی استراتژی بچینه و هر ضربه راکت رو با حالت خاصی بزنه. فکر نکنم سطح استراتژی چیدن اون به پای توکچی تووا (One Outs) برسه ولی احتمال میدم در ادامه حالت جالب انگیزی ادامه پیدا کنه و رفته رفته بهتر بشه. رابطه رمنس داستان به نظر میاد مسئله کناری جالبی باشه و اگه در حد خوبی بهش پرداخته بشه، میتونیم جنبه رمنس رو هم خوب ببینیم. تمرینات تنیس و استایل‌های دست گرفتن راکت و ... خیلی چیزا هست که دوست دارم با توجه به واقع گرایانه بودن فضای انیمه به چشم ببینیم و منتظرم با استارت ای چان در تنیس و اینکه واقعا چه کارایی انجام میده تا به یک حرفه ای تبدیل بشه، روبرو بشم. در حال حاضر میخواد یک روز در هفته تمرین کنه ولی فکر کنم کم کم نظرش برگرده.

بهرحال بازم جز انیمه‌هایی هست که پتانسیل کاری خوبی داره و با توجه به محتویات مانگا که حسابی طولانی هست و اینجور که من دیدم، محبوب .. انتظار دارم هر هفته بهتر و بهتر بشه و پرداخت کارکتری ای چان و ناتسو شکل جالب تری به خودش بگیره.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- ای چان در کنار کاگیاما :



-- تنیس بازی کردن ناتسو :



- این جور صحنه‌ها هم چندتایی داشتیم! بامزه بودن :



- نگاه آخر ناتسو به پنجره ماروئو خیلی جالب بود :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد