M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Sabagebu - Episode 01

Sabagebu - Episode 01

بهتر از انتظاراتم بود. شروع خوبی بود و خُب، از اونجایی که من با انتظارات کمی به سراغ دیدن انیمه رفتم، از دیدنش راضی بودم و فکر میکنم میتونه در ادامه جالب باشه. (حداقل فعلاً تونست منو به دنبال خودش بکشونه.) اولین چیزی که میخوام بهش اشاره کنم، راوی انیمه ست که گاهی تیکه‌های کمدی بامزه ای داشت و نمک خوبی به فضای کار اضافه کرده بود. در مورد داستان انیمه، شیوه ورود موموکا به باشگاه و نحوه آشنایی ـش با رئیس باشگاه "میو" بامزه بود و کمدی نسبتاً خوبی داشت. اعضای دیگه باشگاه رو هم دیدیم و یک چشمه از فعالیت هاشونُ بهمون نشون دادن .. موموکا هم ظاهراً هدف گیری ـش با اسلحه و هفت تیر حرف نداره که همین موضوع میو رو تحت تاثیر قرار داد. هم کلاسی‌ها و دخترای دیگه که به میو، رئیس باشگاه علاقه داشتن، بخاطر علاقه نشون دادن میو به موموکا بهش حسودی میکردن و باهاش بد برخورد میکردن که با پا درمیونی میو سان، جریان به خوبی و خوشی تموم شد.

ظاهر و حالت انیمیشن به اندازه ای که تو تریلر دیده بودم و تصور میکردم، منو اذیت نکرد و در طول اپیزود تونستم بهش عادت کنم. از بین کارکترها مسلماً موموکا بیشتر از بقیه به چشم میاد و گاهی هم میمیک‌های بامزه ای داره .. بیخیالی هاش نسبت به فعالیت باشگاه و یا عصبانیت ـش بابت فعالیت ها و اطرافیانش ... لحظاتی جالبی هستن. انتهای اپیزود هم یه مبارزه و بازی با هفت تیر و اسلحه خوب دیدیم .. اتفاقی که به قول راوی "تو خیالات کارکترها میگذشت" و مثلاً خونی که میدیدیم، خون واقعی نبود. بهرحال مبارزه آخر هم جز نکات قوت اپیزود بود و بعدش هم که اپیزود با صحنه حمام آب گرم تموم شد .. بله، فن سرویس هم کمی موجود بود!

صحنه‌هایی از اپیزود :

- اولین ملاقات موموکا و میو در قطار بود .. جایی که میو، موموکا رو از دست اون آدم منحرف نجات داد :



- موموکا تو تله باشگاه بقا گیر کرد و اونو دستبند زده وارد اتاق کردن :



- اعضای دیگه باشگاه :



- صحنه پرش آخرش در قالب بازی جالب بود :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد