M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Zankyou no Terror - Ep 01

Zankyou no Terror - Ep 01
یکی از انیمه‌هایی بود که چشم ها رو به خودش خیره کرده بود؛ واقعاً منتظر از راه رسیدنش بودم .. عوامل عالی و محتوای اولیه داستانی جذابی داشت که حس تفاوت خوبی رو به بیننده منتقل میکرد .. محتوایی تروریستی و مرموز .. چیزی که دوست دارم بهش اشاره کنم اینه که، OST انیمه مدت یک هفته ای هست که قبل از انیمه منتشر شده و من این چند روز رو با شنیدن موسیقی متن انیمه سر کردم و با خودم تصور میکردم که فضای انیمه چطور منو جذب خودش میکنه. Yoko Kanno واقعاً کار زیبایی خلق کرده .. موسیقی متن، ترک هایی زیبایی داشت و بیشتر از اینکه حس اکشنی به من دست بده، حس مرموزی به سراغم اومده بود که نکته خیلی مثبتی به نظر من بود. اما وارد شدن به انیمه و دنبال کردن فضای داستانی دنیای دیگه ای بود؛ مسلماً وقتی با محیط انیمه آشنا بشیم، موسیقی متن درون ذهن ما جلوه متفاوتی پیدا میکنه و بارها پیش اومده که من بعد از غرق شدن در فضای انیمه، موسیقی متن رو بهتر درک کنم و لذت بیشتری ازش ببرم و ملاک شناختن یک ترک موسیقی توسط من به صحنه ای از انیمه ارجاع پیدا کنه.

اپیزود با حالت نسبتاً آرومی شروع شد و رفته رفته اوج گرفت و با لحظاتی انفجاری و جذاب به پایان رسید .. به زیبایی با کارکترها همراه شدیم و داستان رو شروع کردیم. هنوز راه درازی برای آشنا شدن با "نه" و "دوازده" داریم ولی خیلی کوتاه از گذشته اونا فلش بکی دیدیم که چیزی با شباهت به تست آزمایشگاهی بودن و ظاهراً در گذشته در جای خاصی زندانی بودن و البته .. یه کارکتر مبهم دیگه در کنارشون بود که بعدها هویتش برایمون روشن تر خواهد شد. در نگاه اول کوکونوئه و کومی هر دو برام کارکتر جالبی بودن ولی کوکونوئه حس مرموز بیشتری داره و از طرف دیگه، نحوه آشنایی کومی با لیزا برام جالب بود .. اون پرش توی استخر و لحظاتی که بعد اون بین دو کارکتر دیدیم. نجات دادن لیزا از ساختمون در حال انفجار و ... تصاویر و انیمیشن انیمه هم به نظر میاد جز نکات مثبت انیمه باشند و جلوه های تصویری خوبی تو اپیزود اول داشتیم. روی هم رفته داستان و فضای انیمه حسابی منو مجذوب خودش کرد و بی صبرانه منتظر دیدن اپیزود بعدی هستم.

باید منتظر برملا شدن رازهای انیمه باشیم؛ اینکه چرا این دو نفر دست به چنین اعمالی میزنن و یا اینکه چرا اینقدر در اینکار تبحر دارند و ... سوالات زیاده و ما هم کنجکاویم! امیدوارم واتانابه باز هم یک کار عالی رو به سرانجام برسونه و مثل اپیزود اول، تا آخرین اپیزود انیمه با هیجان اونو دنبال کنیم.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- فلش بک :



- شیباساکی، کسی که احتمالاً خیلی بیشتر اونو خواهیم دید :



- کوکونوئه :



- لیزا در بین دود و در حال فرار :



- تصویری جالب از ساختمون در حال انفجار :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد