M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Sabagebu - Episode 04

Sabagebu - Episode 04

این اپیزود برای من به راحتی بهترین اپیزود انیمه تا اینجای کار بود. واقعاً خنده دار و باحال جلو رفت. هر سه داستان اپیزود رو دوست داشتم. شاید آخری رو کمتر از بقیه ولی تیکه آخر هم لحظه خاص خودشو داشت چون تونستیم دوباره از اون مبارزه های تخیلی ببینیم و ایندفعه مادر موکارین بود که با موکارین میجنگید. به اندازه مبارزه اپیزودهای قبل خونین نشد ولی بازم باحال بود. یک ارجاع به مایکل جکسون هم تو همون تیکه داشتیم که جالب بود. شروع اپیزود از اوتاکوی حرفه ای شروع شد و کسی که تبحر خاصی تو اون گیم های تیراندازی داشت. مبارزه اونو با موموکا دیدیم .. جایی که موموکا دوباره از اون حرکات غیر اخلاقی و ناجوانمردانه استفاده کرد و به اون شکل وحشتناک برد. صحنه بیهوش کردن اوتاکو توسط موموکا واقعاً خنده دار بود .. و خنده دار تر، عکس العمل بقیه، (تماشاگرا، خود اون بازیکن و ...) بعد از پایان بازی و حرف های موموکا برای دلگرمی دادن به اون اوتاکو بود. بهرحال این تیکه اول خیلی قشنگ از آب در اومده بود و جز بهترین صحنه های کمدی انیمه تا به اینجا بود.

تیکه داستانی دوم باز هم عالی بود. جایی که با موکارین چاق روبرو شدیم؛ از قیافه‌ی کاملاً مضحک شده اون که بگذریم، رفتارش با بقیه خیلی خنده دار بود. کتک زدنش به اورارا با اون حالت چاقش جلوه دیگه ای پیدا کرده بود و خصوصاً اون ضربه محکمش که اورارا رو به روی صندلی انداخت، فوق العاده بود. رژیم موزی هم در نوع خودش جالب بود. نقش مادر موکارین تو این اپیزود خیلی زیاد بود و به کمدی انیمه کمک زیادی کرده بود .. ولی خودمونیم .. مادر موکارین چه غذاهای خوشمزه ای بلده درست کنه! بیخود نیست که موموکا اینقدر چاق شد .. حسابی بامزه به نظر میرسیدن!

کاملاً واسه من واضحه که کارگردان انیمه کمی از حال و هوای کمدی های قبلی خودش بهره گرفته و حس و حال اونا رو هم به بیننده منتقل میکنه. حتی "موکارین، موکارین" گفتن ها منو به یاد "آکارین" در انیمه Yuru Yuri میندازه که واسه ـم خیلی جالبه. در کُل، حس سوپرایز خوبی تو صحنه‌های کمدی انیمه وجود داره و لحظات ریز بامزه ای در تقابل کارکترها با هم به چشم میخوره! حتی جونور داستان ـمون هم با اینکه انتظار خاصی ازش ندارم، داره رفته رفته تبدیل به کارکتر بهتری میشه و خصوصاً تو اپیزود 4 که تمرکز خوبی روش بود، تونست حسابی خودشو نشون بده و به بار کمدی انیمه چیزهایی اضافه کنه. مسلماً تو اپیزودهای آینده نیم نگاهی به این کارکتر نگه میدارم و حرکاتش رو زیر نظر میگیرم .. امیدوارم همچنان به درخشیدن خودش ادامه بده.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- صحنه زدن اون بازیکن :



- چاق شدن موموکا :



- مایکل ... :



+



- عکس موموکا با اون مرد :



- بیچاره اورارا ... البته فکر کنم از این اتفاق لذت برد :



- رژیم موزی به اون موجود خوب اثر کرد :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد