M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Diamond no Ace - Episode 42

Diamond no Ace - Episode 42

نمیدونم فقط من اینجور فکر میکنم یا کسای دیگه ای هم هستند که با من هم نظر باشند؛ غول داستان ـمون اونقدرها هم ترسناک به نظر نمیرسه .. البته، درسته! سبک پرتاب متفاوتی داره ولی این سبک پرتاب به خاطر قد بلند ایجاد شده و زاویه و تاکتیکی که خودش به کار میبره و اگه بخوایم واقع گرایانه بهش فکر کنیم، میبینیم که دلیل نیومدن اون به سیدو و دعوت نشدنش کمی واضح هست .. اون اونقدرها در سطح بازیکنان سیدو نیست! البته .. باز هم منتظر میمونم و فکر میکنم ممکنه چیزی که مربی سنسن گفت، به حقیقت بپیونده و ماکی به "هیولا" تبدیل بشه. فقط باید منتظر گذر زمان بازی باشیم. روی هم رفته اپیزود رو دوست داشتم .. خصوصاً بعد از شنیدن خبر تمدید شدن انیمه، با خیالی ریلکس و راحت پای دیدن انیمه نشستم و تمام طول اپیزود لبخندی به لب داشتم! تانبا به خستگی رسیده، میوکی رو بیس آزاد میدن، ساوامورا تو بول پن داره تمرین میکنه و ... ولی از طرف دیگه بازیکنانی که تیم سنسن انتظار درخشیدن ـشونُ نداشتن، خوش درخشیدن .. ریوسکه امتیاز تیم سیدو رو گرفت و باعث تساوی بازی شد. به نظر میرسه تیم سنسن خیلی راحت بیس آزاد میده و با اینکه ماکی ایس اوناست و باید بتونه با بازیکنی مثل میوکی رقابت کنه ولی مربی ترجیح میده احتمالات رو در نظر بگیره و به میوکی فرصت چوب زدن نده! اگه بخوان اینجور ادامه بدن، کم کم باید به همه بازیکنا بیس آزاد بدن .. بهرحال از یک نقطه باید شروع به مبارزه کنن وگرنه فشار روی تیم سنسن زیاد میشه. باید منتظر اون لحظه باشیم.

دوست دارم به اتفاقات بعد از این جام و فینال فکر کنم و اینکه قراره چه چیزهایی نشون داده بشه و در قالب انیمه به تصویر کشیده بشه. احتمالاً مسابقات کشوری در فاصله دورتری قرار داشته باشند و سریعاً بعد این تورنمنت به سراغ اون تورنمنت نمیریم! کمی، در حد یک اپیزود از بیسبال دور بشیم هم بدک نیست؛ مثلا ایجون به شهر زادگاهش برگرده و کمی با هم تیمی های قدیمی خودش دست به توپ بشه و البته .. پدربزرگ خنده دارش رو ببینیم! با حریف های جدید کشوری آشنا بشیم ... فکر کنم یه ذره دارم از حد انیمه جلو میرم .. باید اول ببینیم که مسابقه فینال رو کی میبره! ایناشیرو یا سیدو .. بازی بسیار حساس و جذابی میشه .. می رو دوباره میبینیم؛ امیدوارم جذاب ترین اپیزودهای فصل در انتظارمون باشن.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- نمایی از پرتاب های تانبا :



- دوستای قدیمی ایجون، تماشاگرای متفاوت این اپیزود :



- واکانا چان :



- ماکی :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد