M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

DanMachi - Ep 01

DanMachi - Ep 01

استارت نسبتاً خوبی بود .. اولین نکته ای که توجه ام رو به خودش جلب کرد (باید جلب می کرد!) ، چیزی بود که قبل از دیدن انیمه هم انتظارشو می کشیدم و اون، شنیدن صدای Matsuoka در قالب نقش بیل بود که از همون ابتدای فصل می دونستم بحث های زیادی رو به خودش مشغول می کنه. اینکه آیا واقعاً شنیدن صدای Matsuoka دوباره در قالب یک نقش فانتزی قابل تحمله یا نه. اکثراً بیننده ها اونو با صدای "کیریتو" می شناسن و همین تک کارکتر کافیه که بتونه دید بقیه رو به سمت خودش بچرخونه. اما در مورد من، آنچنان مشکلی با صداش نداشتم و با اینکه کمی مردد بودم ولی مثل SAO حس کردم صدای خیلی خوبی برای کارکتر بیل انتخاب شده. پس از این لحاظ راضی ام. در مورد بقیه دوبلورها هم .. فعلاً نظری ندارم و فکر می کنم بهتره بیشتر باهاشون وقت بگذرونم.

در مورد داستان با اینکه فضای فانتزی قشنگی رو جلوی دیدمون داشتیم، آنچنان چیز خاصی ندیدیم و حس کردم داستان برای شروع کمی سریع پیش رفت .. شاید این موضوع تو هفته های بعد بهتر بشه و داستان از روند پیشروی آروم تری برخوردار بشه .. اما بهرحال، خیلی از اتفاقات سریع رخ دادند و توضیحات کمی رو درباره شون دیدیم .. نجات درون غار و آشنایی با آیزو و هستیا خیلی سریع شکل گرفت و هرچند دیدن بیل در حال دویدن و غرق در خون خنده دار بود ولی کاملاً حس عجله ای پرداختن به موضوع آشنایی کارکترش با آیزو مشخص بود. در کنارش هم موقعیت هستیا و حسی که نسبت به بیل داشت هم نکته دیگه ای بود که کمی اذیت کننده بود .. اینکه حتی با بروز علاقه خودش به اون شکل، بیل کوچکترین فهمی از از احساس هستیا نداشت و بیخیال تو دنیای خودش سیر می کرد .. فقط امیدوارم این حالت کمدی نفهم بودن بیل در برابر هستیا تا آخر انیمه کش داده نشه. اینجور که تو نگاه اول به نظر میرسید، آیزو کارکتریه که بیل بهش علاقمند میشه و با این وضعیت دیگه جایی برای احساس هستیا باقی نمیمونه که از الان باید بخاطر ناسرانجام موندن احساسش حس بدی داشته باشیم!

روی هم رفته واسه شروع ، خوب بود .. موسیقی جالبی رو داشتیم و به نظر میرسه حرکت کردن انیمه به سمت فضای اکشن می تونه به بهتر شدن اثر کمک کنه و البته در این بین بهتره از کارکترها شناخت بهتری پیدا کنیم و سطحی از کنار کارکترهایی که قراره نقش مهمی در انیمه داشته باشند، نگذریم. من به کار امیدوار هستم .. فکر می کنم می تونه تو قسمت های بعد بهتر بشه و نگاه مثبتم رو بهش حفظ می کنم.

تصاویری از اپیزود :

- هستیا قراره کلی اداهای خنده دار و بامزه داشته باشه :



++



++

- آیزو در نگاه اول کارکتر آرومی به نظر میرسید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد