M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Baby Steps 2nd Season - Ep 03

Baby Steps 2nd Season - Ep 03



تو قسمت سوم و از نگاه پیش نمایش اپیزود دوم اینجور به نظر میرسید که محوریت اپیزود روی مبارزه ایکه سوجی با ای چان باشه ولی وقتی وارد اپیزود شدیم، دیدیم که اونقدرها وقت زیادی روی این مسابقه گذاشته نشد و خیلی سریع از مبارزه این دو نفر گذشتیم. این چیزی نیست که در دنیای BS جدید باشه و بارها و بارها در طول اپیزودهای فصل قبلی هم باهاش مواجه شده بودیم .. بهرحال مبارزه خوبی بود؛ مبارزه ای که به نفع ایکه سوجی تمام شد .. اونم با اقتدار تمام. البته پیش بینی این موضوع کار سختی نبود ولی حداقل دوست داشتم ماروئو یه حرکت خاص بزنه و کمی ایکه رو تحت تاثیر قرار بده. یا شاید هم بهتره به شکل کلی تری به موضوع نگاه کنم و قبول کنم که ایکه همین الان هم تحت تاثیر پیشرفت ای چان هست و نیاز نیست دوباره روی بهت زدگی اون مانور بدیم.

بهرحال بعد از اون مسابقه کوتاه، یه مبارزه خیلی جالب تو آخرین روز حضور ای چان در فلوریدا رو به چشم دیدیم. ماروئو در مقابل الکس به میدان رفت و هنوز هم مسابقه ادامه داره. بحث اصلی این مسابقه استراتژی ها و عمل کردن دفترچه ای چان در مقابل الکس بود. الکس با رو شدن دستش توسط ای چان، به دنبال پیدا کردن تاکتیک های غیرقابل پیش بینیه و نکته جالب اینه که، ماروئو در همه حالت از الکس یک قدم جلوتره و همین داره الکس رو آزار میده. باید ببینیم لحظه مبارزه واقعی که تو ثانیه های آخر توسط دو بازیکن اعلام شد، چطور سرنوشت ساز میشه و کدوم یکی از اونا برتری رو به دست میاره.

من خودم دوست دارم ماروئو ببره ولی حس می کنم اینجا الکسه که با توجه به حرفه ای بودن و تجربه بهترش برتری رو بدست میاره ولی همین که ماروئو تونسته جلوی یک بازیکن حرفه ای چنین عرض اندامی کنه، در نوع خودش جالب توجه و کافی هست. از طرف دیگه، بعضی جزییات خیلی جالب هم درون این مسابقه توجه من رو به خودش جلب کرد؛ جزییاتی مثل گیر انداختن الکس روی بک هندش و اینکه الکس چطور از بن بست خودش فرار کرد و در یک لحظه زاویه جای گیری خودش رو عوض کرد و بک هند رو به فورهند تبدیل کرد. روی هم رفته این اپیزود به عنوان یک اپیزود پر محتوا خیلی خوب به چشم میاد چون هم تونستیم مسابقه ایکه با ای چان رو ببینیم و هم مسابقه الکس با ای چان ... و دیگه چی از این بهتر.



صحنه‌هایی از اپیزود :

- ماروئو در کنار ایکه :



- صحنه فلکش بک بچگی های ناتسو و ایکه هم چیز بسیار جالبی بود :



- عکس العمل ماروئو به حرف ایکه در مورد اینکه با ناتسو نامزده، عالــی بود :



- لحظه ای که الکس بک هند رو به فورهند تبدیل کرد :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد