M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Baby Steps 2nd Season - Ep 12

Baby Steps 2nd Season - Ep 12




Ugh .. دقیقاً وقتی که داشتم به برد ماروئو امیدوار میشدم ... >.<

عجب اپیزود خوب و باحالی بود .. BS دوباره ثابت کرد از اینکه کارکتر اول رو به باخت بکشونه ترسی نداره و بهرحال با توجه به صعود ماروئو به مسابقات کانتو احتمال باختش دور از انتظار نبود ولی بهرحال جو مسابقه جوری پیش رفت که بیننده می تونست فاصله نزدیک ماروئو با آرایا رو هم ببینه و یک قدمی قرار داشتن ماروئو برای همه مشخص و واضح بود. در عوض ماروئو با این باخت می تونه با دید بهتر و کامل تری پا به مسابقات کانتو بذاره و بهتر از قبل بازی کنه.

با اینکه تجربه نشون داده بود ماروئو استقامت و بنیه زیادی داره و می تونه تا مدت زمان زیادی دوام بیاره و حتی یکی از مسابقات مهمش رو با این استقامت بالا برده بود ولی انگار به پای قدرت تحمل آرایا نرسید و بازی اینقدر کش دار شد که حتی چشمای ماروئو به حالت تار شدن وارد شده بودند و فشار خیلی خیلی سنگینی رو اون بود. بحث منطق و غریزه ادامه پیدا کرد و کار به جایی رسید که هیچ کدوم جوابگوی نیازهای ماروئو درون زمین نبودند. مسئله اینه که ماروئو با دید درستی پا به زمین نذاشته بود و اگه از اول می دونست آرایا چپ دسته، شاید می تونست زمانبندی بهتری واسه آنالیزهای خودش داشته باشه و بهتر از اینها عمل کنه ولی همین تلف کردن وقت زیاد روی آنالیز نحوه بازی کردن چپ دست ها باعث شد که ماروئو از آرایا عقب بیافته و در نتیجه به کمبود انرژی برخورد کنه.

روی هم رفته، من نفسم در سینه حبس شده بود و هیجان کار رو بالا دیدم .. رضایت کامل رو از اپیزود داشتم. امیدوارم تو مسابقات کانتو هم یه مبارزه خیلی جالب ببینیم. ترجیحاً با نابائه یو و یا یه حریف قدرتمند دیگه. اینجور که تو پیش نمایش دیدیم فعلاً قراره کمی تمرین داشته باشیم و اونم از نوع تمرین گروهی .. با حضور بعضی از حریف های قدیمی ماروئو. این کار حتماً به پیشرفت ماروئو کمک خوبی می کنه و اون می تونه قدم هایی به سمت بهتر شدن برداره.



صحنه‌هایی از اپیزود :

- درگیری ماروئو درون زمین با خودش :



- فریاد های آرایا :



- لحظه باخت ماروئو و افتادنش روی زمین عالی بود .. میشد خستگی وحشتناکش رو حس کرد :



- آرایا خوش و بش خوبی با ماروئو داشت :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد