M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Baby Steps 2nd Season - Ep 13

Baby Steps 2nd Season - Ep 13



خب کمی از فضای مسابقات کاناگاوا دور شدیم و در عوض به فضای تمرینی پرداختیم. مسابقات مختلفی بین چندین بازیکن از چندین باشگاه به صورت تمرینی برگزار شد ولی تمرکز آنچنان خاصی رو شرکت کننده های مهمان نداشتیم. نه روی آرایا ، نه میاگاوا .. شاید یه مقدار ایواسا کون ... و بیشتر یک حالت گذرا رو در طول اپیزود سپری کردیم. آکی رو باز دیدیم که نکته خوبیه و من که از کارکترش خوشم میاد .. دوبلور خیلی خوبی داره و در کنار ناتسو زوج خوبی رو برای رقابت تشکیل دادند. همچنان دستپاچگی و شلخته بودنش رو داره و در این بین بحث علاقه به تنیس و لذت بردن از تنیس دوباره مطرح شد.

اینکه ماروئو از دنیای تنیس لذت میبره، به نکته خیلی جالبی واسه آکی تبدیل شده بود و دوست داشت به اکتشاف احساسات خودش در مورد تنیس بپردازه و خب با توجه به حرف هایی که زد و اینکه تا بحال بجز تنیس ورزش و بازی دیگه ای نکرده، حرکتی کاملاً طبیعیه. امیدوارم روی این سناریو مانور بیشتری داده بشه و آکی بتونه به احساس خودش پی ببره. من فکر می کنم در نهایت متوجه احساس خوب خودش به تنیس میشه و اون رو مدیون ماروئو خواهد بود.

ماروئو قراره تو مسابقه دوم کانتو به بازیکنی به نام ایده بخوره که چهره ش رو هم دیدیم و به نظر میرسه کارکتر جدید و خوبی باشه. باید ببینیم فضای مسابقات کانتو چقدر با کاناگاوا فرق داره و چه اتفاقاتی در اونجا می افته. پیشنمایش اپیزود بعد کمی متفاوت بود .. خصوصاً اسم اپیزود "مهتاب و صدای امواج" به نظر عاشقانه میرسه .. شاید خبریه .. اونم لب دریا .. همم .. خیلی کنجکاوم.



صحنه‌هایی از اپیزود :

- گیر کردن موهای آکی تو تور بامزه بود :



- کی فکرشو می کرد ایواسا از پس توضیح دادن مسئله نحوه کنترل توپ برنیاد .. هه هه :



- دیدار ماروئو و آکی تو این فضای جالب انگیز :



- ایده، حریف دوم ماروئو در کانتو :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد