M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Comet lucifer - Ep 01

Comet lucifer - Ep 01



شروع بسیار دلچسبی بود .. خصوصاً رنگ آمیزی محیط خوب چشم من رو گرفت و از طرفی حس ماجراجویانه انیمه رو می پسندم. از همون شروع منتظر ورود دختر مرموز داستان بودم که تو این اپیزود زیاد Screentime نگرفت ولی در هر حال حضورش حس شد و نکته پایان اپیزود مسلماً همین دختر بود. از اون کلیپی که قبلاً با حالتی تریلر وار پخش شده بود و اداهایی که تو کلیپ ازش دیده بودم، دلم رو گرفته بود و فکر کنم اگه بتونه خوب خودش رو نشون بده و انیمه کشش لازم رو داشته باشه، به راحتی وارد لیست دخترهای برتر فصلم بشه. حالا برای شروع و از لحاظ کارکتری جا داره به کائون و سوگو اشاره کنیم .. سوگو به عنوان یک کارکتر مرد اصلی به نظر مناسب میرسه و کائون هم دختر فرعی یا مکمل خوبی می تونه باشه .. هر دو رو دوست داشتم. کارکتر های منفی داستان هم که هنوز پر از علامت سوال هستند و باید ببینیم چه چیزهایی رو در آینده درباره شون می فهمیم.


کلاً .. یه جورایی دودل بودم ولی بعد از دیدن اپیزود اول و جذاب بودن اون مطمئناً جز انیمه هایی شد که حداقل تا 3 اپیزود ادامه میدم.







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد