M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Diamond no Ace S2 - Ep 26 & 27 & 28

Diamond no Ace S2 - Ep 26 & 27 & 28



26 : سیدو به نیمه نهایی رسید و به حاشیه رفتیم! حاشیه از نوع خوب .. کمی از گذشته فورویا چیزهایی دیدیم .. فکر نکنم فقط من بوده باشم که دلش می خواسته بیشتر از پدربزرگ فورویا ببینه و باهاش آشنا بشه! به نظر کارکتر بسیار جالب و خاصی می رسید .. امیدوارم بعدها دوباره بهش ارجاع داشته باشیم و بتونیم مفصل تر گذشته فورویا رو به چشم ببینیم. در ادامه ، بازی سنسن و سیکو رو دیدیم که من دعا می کردم سنسن ببازه چون ماکی اون ابهتی که لازمه رو برای من نداره ولی سیکو با چیزهایی که ازشون دیدیم، نشون دادن که تیم قابلی هستند و می تونن یه حریف درخورد برای سیدو بشن. از لحاظ جسمی بازیکنان سیکو تو وضعیت بسیار عجیب و فوق العاده ای قرار داشتند .. وضعیتی که می تونه تن حریف رو از ترس بلرزونه. دیدن لحظاتی از تمرین ایناشیرو هم در نوع خودش جالب بود و ملاقات دوباره دو رفیق قدیمی، ماسا سان و می حس خوبی داشت. باید ببینیم ایناشیرو در آینده چقدر حضور خواهد داشت و آیا دوباره به مثال قدیم پررنگ میشه یا نه.

27 : یک OP , ED جدید و عالی به انیمه اضافه شد .. واقعاً هر دو رو دوست دارم .. داشتم کمی از اون قبلی ها خسته میشدم و وقتش بود که یه تنوع بدیم. خصوصاً OP که متنش به تصاویر می خوره و لحظات ورزشی نابی رو به تصویر می کشونه. این قسمت هم به حاشیه مسابقات مرتبط بود و به دنبال بهتر کردن و پیشرفت دادن ساوامورا و فورویا بودیم. سیکو رو هم کمی از نظر گذروندیم و با بعضیاشون آشنا شدیم .. نابه مثل همیشه گزارش های خودش رو به بازیکنا داد که به نظر میرسه می تونن با ذهنیت نسبتاً خوبی وارد بازی بشند. یه لحظه عالی تو این اپیزود لحظه صحبت ساوامورا با مربی بود که واقعاً من رو هیجان زده کرد .. جایی که ساوامورا به مربی گفت آماده باشه و اونا قراره جلوی کناره گیری کاتائوکا رو بگیرند ... بهترین لحظه اپیزود مسلماً همین لحظه بود .. من خیلی ازش خوشم اومد. در نهایت کاتائوکا یه تصمیم خیلی هیجان انگیز گرفت و یه مسابقه بین دو دسته اول و دوم راه انداخت.

28 : اوچیای هر چقدر هم که بد دهن باشه و نیش دار صحبت کنه، بیسبال رو می فهمه! بازیکنای خودشو میشناسه و میدونه چطور اونا رو به سمت جلو سوق بده. این نکته خیلی مهمیه که این روزها بر سر زبون طرفداران انیمه Ace افتاده و اینجا هم همینطور بود .. اوچیای خیلی خوب کار خودشو انجام میده. دست دوم بسیار با انگیزه بازی می کنه و مسابقه خیلی خوبی رو تا به اینجا به چشم دیدیم. میشه گفت ساوامورا تا به الان بهتر بازی کرده و این بخاطر مثل همیشه شروع ضعیف فورویا بوده. فورویا به مرور زمان در طول بازی بهتر میشه و باید منتظر درخشش اون تو اپیزود بعدی باشیم. دو کارکتر جدید تو این اپیزود داشتیم .. یکی مربی ساکاکی، مربی سابق سیدو و یکی هم یوکی ماساشی که ظاهراً برادر تتسوئه. هر دو در نوع خودشون می تونن جالب ظاهر بشن و هر چند به نظر میرسه ماساشی در آینده به عضو ثابت سیدو تبدیل بشه ولی ساکاکی هم باید نکات خوبی رو به کاتائوکا بگه .. شاید حتی بتونه نظر اونو برای رفتن از تیم عوض کنه. بهرحال منتظر حضور این دو نفر هستم .. از اینکه دوتا کارکتر جدید به این خوبی داریم خوشحالم!


صحنه‌هایی از سه اپیزود اخیر :

- فورویا در کنار پدر بزرگش :



- یکی از بازیکنای با هیکل سیکو :



- ماسا سان و می در کنار هم :



- بهت مربی کاتائوکا از حرفای ساوامورا :



- فوتبال بازی کردن به بازیکنای سیدو نیومده :



- ماساشی یوکی، بازیکن جدید سیدو (احتمالا!) :



- مربی با ابهت سابق، ساکاکی :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد