M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Diamond no Ace S2 - Ep 31 & 32 & 33 & 34 & 35

Diamond no Ace S2 - Ep 31 & 32 & 33 & 34 & 35





31 : سیدو مسابقه با سیکو رو بسیار عالی شروع کرد .. چندین امتیاز گرفت و فورویا هم به خوبی پرت می کرد. ولی از کیلومترها دورتر مشخص بود که بازگشتی از طرف تیم سیکو در انتظارمونه. نحوه چوب زنی بَترهای سیکو وحشتناک بود .. موجی که با تاب دادن چوب خودشون به پیچر انتقال می دادن، جو عصبی ناخوشایند رو به تمام پیچرهای سیدو منتقل می کرد .. چه فورویا و چه بعدها، ساوامورا و حتی کاواکامی هم تونستن این احساس رو تجربه کنند. در این بین یه نکته مهم پیش کشیده شد و اون چیزی نبود جز صحبت های اوچیای در مورد کنار رفتن از تیم در صورت موفقیت بچه های سیدو .. و این بلاخره احتمال موندن کاتائوکا بر سر تیم رو قوت بخشید. حالا با اینکه ما به اوچیای عادت کردیم و داشتیم کم کم از حضورش لذت می بردیم، مجبوریم به زودی باهاش وداع کنیم. تو این اپیزود اوگاوا، پیچر گنده بک تیم سکیو هم وارد زمین شد و رعب و وحشتی رو با خودش به زمین آورد. اون حالت شعر خوندنش هر چند احمقانه بود ولی بهرحال پرتاب های سهمگینی رو پرت می کرد.

حضور اوگاوا با امتیاز نگرفتن سیدو مساوی شد و سیدو در خط هجومی به بن بست عجیبی برخورد!

32 : بازی به 5 به 0 رسیده بود و همچنان سیکویی ها به دنبال برگشتن به بازی بودند. در این میان اوگاوا واقعاً سنگ تمام گذاشته بود و داشت به خوبی می درخشید. تو این اپیزود صحنه هایی از تیم یاکوشی و ایچیدای سوم هم دیدیم که یکی از این دو حریف فینالیست مسابقه بودند. (جلوتر بیشتر در مورد این دو تیم صحبت می کنم) تو این اپیزود اوگاوا یک هوم ران عالی زد و بلاخره تیم سیکو رو به تحرک در آورد. صحنه های خنده دار دویدنش به سمت هوم معرکه بودند. و بلاخره صحنه بحث برانگیز هم دوباره اشاره به مصدومیت فورویا بود که داره جدی تر میشه و به نظر میرسه فورویا تا مدتی دوباره دچار مصدومیت باشه. همون مشکل قبلی دوباره اذیتش کرد و با اینکه مربی بهش فرصت بازی رو داد ولی دیدن این مصدمیت کمی ناخوشایند بود.

33 : بعد از درخشش نسبتاً خوب فورویا، نوبت به ساوامورا رسید و چنج آپ های دیگه کاملاً بدردبخورش! ساوامورا تو موقعیت سنگینی وارد زمین شد .. جایی که سیکو حسابی روی دور افتاده بود و داشت نتیجه از دست رفته رو جبران می کرد. تقابل ناگاتا، بَتر سیکو و ساوامورا یکی از لحظات مورد علاقه من از این اپیزود بود .. همون بَتر موج دار سیکو .. واقعاً کمی آدم رو به یاد رایچی می نداخت. تو این اپیزود فلش بک هایی از تیم سیکو دیدیم و با مربیشون بیشتر آشنا شدیم. اینجوری تونستیم احساس نزدیک تری با بازیکنان تیم حریف پیدا کنیم؛ کاری که انیمه Ace همیشه به خوبی انجامش میده.

34 : ساوامورا همچنان به خوبی پرت می کرد .. حضور ساوامورا تو جایگاه پیچری همیشه جذبه خاصی به انیمه میداده .. الان هم همینطور بود و جداً حتی استایل پرتاب ساوامورا هم به دل میشینه. تو این اپیزود جلوی امتیاز گرفتن اوگاوا گرفته شد ولی متاسفانه عواقب بدی رو بهمراه داشت. خشونت و بی فکری اوگاوا و وحشی بازی ای که اون در آورد باعث شد که میوکی به طرز خیلی بدی به زمین بخوره و خدا می دونه که چه مصدومیت بدی براش در راهه! بهرحال اون صحنه اوج صحنه های این اپیزود بود و حسابی تاثیرگذار واقع شد. اوگاوا اوت شد و با اینکه صدمه دیده بود اصلاً به روی خودش هم نیاورد و همچنان به بازی خوب خودش ادامه داد.

35 : و بلاخره اپیزود پایان بخش مسابقه .. جایی که باز هم درخشش میوکی رو شاهد بودیم .. اونم با یک هوم ران سایونارا ... زیبایی از این صحنه می بارید؛ واقعاً لحظه هوم ران آخر میوکی رو خیلی خیلی زیاد دوست داشتم و شاید حتی بگم یکی از بهترین صحنه های کل سری بود. اما این اپیزود نکات زیادی داشت؛ چه از روحیه دادن کاتائوکا به ساوامورا و چه راه افتادن کاواکامی و پرتاب لغزنده ماهرانه ش. تو این اپیزود وارد جو ماوراطبیعه هم شدیم و ساوامورا انرژی عظیمی رو به کاواکامی تقدیم کرد. رفتن به دور اضافه هیجان زیادی رو تو این مسابقه به وجود آورد ... چوب زنی سیکویی ها نتیجه ای رو در بر نداشت ولی در عوض نوبت به حمله سیدو که رسید همه چیز ترسناک شد. و البته گیج کننده!

گیج کننده از این لحاظ که ترکیب پیچر و کَچر تیم سیکو به این تصور افتادن که میوکی بخاطر اون اتفاق قبلی صدمه دیده و اونو دست کم گرفتن و همین نکته گره گشا برای سیدو شد. میوکی تونست هوم ران بزنه .. یه هوم ران فوق العاده زیبا .. هوم رانی که تنها با زده شدن چوب بازی رو تمام شده اعلام کرد .. امتیازی که باید گرفته میشد و گرفته شد. لحظه خوشحالی و به هوا پریدن بازیکنای سیدو بسیار دلچسب بود. حرف های میوکی به عنوان کاپیتان تیم حسابی گوش نواز بود و در نهایت بلاخره مسابقه نیمه نهایی به پایان خودش رسید.

حالا سوالاتی که باقی میمونه، سوالات تلخی هستند : اینکه فورویا به فینال میرسه؟ اینکه چه بلایی سر میوکی میاد؟ واقعاً جواب این دو سوال می تونه تیم سیدو رو در فینال موفق و یا شکست خورده از میدون بیرون بیاره. من که فکر می کنم نبودن میوکی خیلی سنگین تموم میشه و خدا خدا می کنم که میوکی بتونه به فینال برسه! به نظر نمیرسه فورویا توانایی حضور در فینال رو از دست بده ولی بهرحال باید درصد کمی رو براش در نظر بگیریم.

در مورد اپیزود بعد هم که معلومه قراره تکرار مسابقه تابستان رو ببینیم؛ مسابقه بین یاکوشی و ایچیدای سوم .. جایی که دوباره هیجان رو با رایچی تجربه خواهیم کرد. فقط باید منتظر باشیم و ببینیم ایندفعه ایچیدای چه قدرتی رو به رخ می کشه. یه حسی به من میگه که ایندفعه ایچیدای برنده میدان خواهد بود. شاید تحول خاصی در این تیم به وجود اومده و هر چقدر هم که رایچی رو دوست دارم ولی ما تو همین فصل دوم یک بار دیگه باهاش مسابقه دادیم و ایندفعه جا داره یه تیم جدیدتر رو به چشم ببینیم. 



صحنه‌هایی از چند اپیزود اخیر :

- سبک چوب زنی ناگاتا بسیار باحال بود :





- هوم رانی که از ساوامورا گرفت هم صحنه زیبایی بود :







- لحظه له کردن میوکی توسط اوگاوا :





- اما کاپیتان از جا بلند شد :



- یکی از ED Card های مورد علاقه ـم :



- مائزونوی طلایی!



- لحظه هوم ران میوکی :



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد