M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Yuru Yuri San☆Hai - Ep 04

Yuru Yuri San☆Hai - Ep 04






تصور می کنم این اپیزود برای کسایی که زوج کیوکو و یویی رو دوست دارن و اونا رو زوج برتر می دونن، یه اپیزود نسبتاً رویایی بوده باشه؛ اینکه تونستن دو سه صحنه شوجو آی قشنگ از این دو کارکتر ببینن، مطمئناً حس خوبی واسشون داشته و حتی منم گاهی به این زوج حس خیلی خوبی دارم .. یا صادقانه تر بگم، یکی از زوج هایی هستند که هر وقت با هم تنها میشن برای من حس خوبی رو بوجود میارن؛ یاد اون اپیزودهایی می افتم که کیوکو شب رو خونه یویی می موند و لحظات عاطفی کوچولو و بامزه ای رو با هم می دیدیم. اینجا هم حمام رفتن اونا با هم و تکیه دادن کیوکو به شونه های یویی تو وان کافی بود تا دوباره تلنگری به اون خاطرات زده بشه. هر چند از طرفی، تصور می کردم چیتوسه با دادن ایده دو نفری حموم رفتن به فکر فرستادن کیوکو بهمراه آیانو بوده باشه ولی در کمال تعجب و بهت همه ما اصلاً حرفی در این باره نزد و چیزی بین آیانو و کیوکو در مورد جریان حموم شکل نگرفت. اصلاً کل ایده حموم رفتن دو نفری به نظر میرسید می تونه بهترین موقعیت برای همراهی کیوکو و آیانو باشه ولی بهرحال ... کیوکو با یویی رفت و چیتوسه با آیانو همراه شد.

خوبه که دوباره نوبت به لباسای میوه ای و حیوونی شون رسید .. بازم یه نوستالژی قشنگ از دو فصل قبلی انیمه که هر چند بار مرورش کنیم باز هم برای ما شیرینی لذت بخشی داره. یویی راست می گفت؛ اگه اونا هم به خونه آکاری می رفتن، دیگه زیادی اونجا شلوغ میشد و نمیشد به هر کارکتر پرداخت. حالا جالبی قضیه اینه که طی چند اپیزود اخیر کارگردان اصرار زیادی داشته که چپترهایی رو استفاده کنه که اکثر کارکترهای مانگا در اون حضور دارند .. نمی دونم به چه دلیل ولی حس می کنم می تونه هر نیمه رو روی یک زوج متمرکز کنه و نیازی نیست حتماً همه با هم تو یه لوکیشن حضور داشته باشند. اینم یه ایراد دیگه ایه که به مرور زمان داره وارد ذهن من میشه.

روی هم رفته این اپیزود به نسبت اپیزود قبلی اُفت داشت و حتی تو نقد اپیزود قبلی هم من به این موضوع اشاره کرده بودم که اونم به نسبت اپیزود دوم افت داشته .. پس کمی نظرم درباره این اپیزود مشخصه. تمرکز زیاد روی خواهرای انیمه رو دوست ندارم .. آکانه رو دوست دارم، توموکو رو دوست دارم ولی به اندازه یک کارکتر فرعی و نباید بیش از اندازه وارد انیمه بشن. در عوض کاش میشد کمی روی شوخی های قدیمی انیمه مانور داشته باشیم؛ فانتزی های چیتوسه بطور کامل از بین رفتن یه ایراد بزرگ در رابطه با سناریوهای کیوکو و آیانو همین موضوعه .. اینکه چیتوسه نقش خیلی حاشیه ای پیدا کرده و کمتر باهاش برخورد داریم. امیدوارم تو قسمت های بعد این ایراد رفع بشه. ایراد دیگه در مورد این اپیزود، تیکه سوم در مورد کانجی ها بود که صرفاً به عنوان یک مخاطب اینور آبی درک درستی ازش نداریم و حس کردم می تونستن یه چیز بهتر رو برای پایان بخشیدن به اپیزود انتخاب کنند. حتی به عنوان مترجم هم رسوندن منظور اون سناریوی کانجی دار واسه من سخته و نمی دونم چرا مخاطب کل رو در نظر نگرفته بودند.

بگذریم .. صحنه های خوب هم داشتیم .. مثل ترسوندن و شوکه کردن آکاری که بامزه از آب در اومده بود و بیشتر از اینکه آکاری رو شوکه کنن، اونو گیج کردن و تصور ساکوراکو از قایم شدن نینجایی هم خنده دار بود .. بیچاره فقط بلد نبود چطور به سقف بچسبه وگرنه انجامش میداد.



صحنه هایی از اپیزود :

- واقعاً این لباس ها فوق العاده ان .. یویی هر میمیکی داشته باشه، نازنین میشه :



- آخی .. آیانو چقدر خوب خجالتی میشه .. دوبلورشم که معرکه ست :



- ذره بین پیدا کردن صحنه های یوری من فعاله! :



- ژس یویی برای عکس عالی از آب در اومد .. واقعاً می تونه هر کسی که یویی رو میشناسه شوکه کنه :



- صحنه عاطفی بین یویی و کیوکو

- ملاقات دوباره آکارین با توموکو :



- خیالات ساکوراکو از نینجا شدن :



- متوقف کردن زمان و گیج کردن آکارین :



- مگه میشه از دیدن صحنه های بچگی آکارین خسته شد؟



- آلبوم عکس آکانه .. کاش عکس های بیشتری ازش میدیدیم :



- ذوق توموکو از بودن تو اتاق آکانه :



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد