M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Yuru Yuri San☆Hai - Ep 05 & 06 & 07

Yuru Yuri San☆Hai - Ep 05 & 06 & 07





حالا شد .. به این میگن یورو یوری!


باید صادقانه حرف بزنم .. همونطور که همیشه از این گفتم که دو فصل اول انیمه جز 5 انیمه برتر تمام دوران من هستند؛ همونطور که گفتم فصل جدید این انیمه آنچنان باب میلم نیست و ممکنه در انتهای فصل دهان به نفرین کارگردان و آهنگساز جدید کار باز کنم ... حالا همونطور هم باید در تحسین اپیزود هفتم شروع به صحبت کنم؛ واقعاً این اپیزود به راحتی بهترین اپیزود فصل از نظر من بود .. تقریباً از تمام عنصرهای کلاسیک یورو یوری در این اپیزود بهره گرفته شده بود ... چه رابطه عاطفی آیانو کیوکو، چه اصرار چیناتسو به از بین بردن معصومیت آکارین، چه رابطه چیناتسو با یویی و صد البته چه اشاره به میراکورون، دختر جادویی و خیلی بامزه انیمه که جای خالیش احساس میشد. و البته چیزهای ریز دیگه ای هم داشتیم که میشه از همشون حرف ها زد ولی دیدنش و لمس کردنش بیشتر می چسبه .. مثل فشردن دست یویی توسط چیناتسو، سرخ شدن های آیانو، روراست نبودنش و آکارینی که مثل همیشه معصومانه ترین افکار رو در سر داره و اصلاً تصورش رو هم نمی کنه که چیناتسو چه هدفی داره. یه اپیزود بی نهایت خوب .. باز هم بخاطر سناریوی خوب ناموری، مانگاکای اثر!

انصافاً زوج بندی این انیمه معرکه ست .. حتی اگه پرداخت اپیزودیک خوبی هم نداشته باشیم، باز هم میشه از رابطه کیوکو و آیانو لذت برد ... شنگول بودن کیوکو و شوخی های بامزه ش در تقابل با آیانوی خجالتی و سوندره بسیار دلنشین ترکیب میشه و واقعاً لحظات این اپیزود رو بخاطر این جریانات ریز دوست داشتم. منو به یک حس عاطفی خیلی قشنگ متمایل می کرد؛ حسی که هنوزم باهام همراهه و دوسش دارم. اینکه از آینده با هم حرف میزدند و اینکه در آینده باز هم با هم میراکورون خواهند دید، ناخودآگاه به بیننده ی همیشگی یورو یوری این حس رو میده که انگار رابطه کیوکو و آیانو به مرحله جدیدی وارد شده. مانگا و انیمه اپیزودیکه و بهرحال اون فقط یک تصوره ولی در هر حال، یک تصور قشنگه .. باز هم جز نکات دوست داشتنی انیمه برای منه. دوست دارم برای یک بار هم که شده کیوکو خیلی جدی به آیانو فکر کنه و اینبار از لحاظ احساسی رفتار کیوکو رو در برابر آیانو ببینیم .. حداقل فکر و خیالش واسم رویایی و قشنگه.

آکارین مثل همیشه عاشق کمک کردن به دوستاشه و اینبار هم نوبت به چیناتسو بود. من نمی گم بهترین تقلید یویی رو در آورده بود ولی در حدی خوب بود که بتونه چیناتسو رو راضی کنه. خصوصاً اون لحظاتی که گل رز تو دهن گذاشت، آکارین بسیار با جذبه شده بود. اصلاً به اسب سفید و یه صحنه پر هیاهو واسه تحت تاثیر قرار دادن چیناتسو نیازی نداریم. همین آکارین رز به دهان به تنهایی کار رو به سرانجام میرسونه!! تصورات چیناتسو از یویی هم واقعاً خنده داره ... پاستا خوردن ها و غذا دادن بهم، اینکه دوست داره وقتی تنها هستن چه کارهایی انجام بدن .. میشه به راحتی دیدن چیناتسو چقدر یویی رو دوست داره و این خصوصیت اصلی رابطه اوناست .. یکی دیگه از زوج های نیمه تمام یورو یوری که یک طرفه ست. مثل آیانو/کیوکو و هیماواری/ساکوراکو همیشه تلنگرهایی در این بین وجود داره ولی خب انتهایی برای "به خوبی و خوشی پیش رفتن" وجود نداره. ولی گمونم همین حس اذیت کردن بیننده ست که واسه ما دلچسبه! همین لحظات تصور چیناتسو و در واقع روبرو شدن با چهره خوابیده یویی و اینکه در موقعیت قراره می گیره ... ! حتی چیناتسوی پر حرارت هم نتونست تو موقعیت خواسته ش رو عملی کنه و این روی معصومانه چیناتسو رو دوست داشتم .. اینکه نخواست بدون رضایت یویی که با لباس حیوونیش شدیداً تو دل برو و کاوایی شده بود اونو ببوسه برای من یه نکته مثبت رو به کارکتر چیناتسو اضافه می کنه. و البته مشخصاً از کیلومترها عقب تر این موضوع معلوم بود ولی باز هم .. باز هم دیدنش به دل میشینه!

حرف خاصی درباره میراکورون ندارم .. جز اینکه چقدر صدا پیشه ش رو همچنان خیلی زیاد دوست دارم و اینکه چقدر سناریوهاش احمقانه ولی نازنینه! و نکته حاشیه ای دیگه، سریالی بود که چیناتسو و یویی داشتن نگاه می کردن .. سریالی که مثل خود انیمه باز هم یوری بود و یه جورایی حس دنیای این انیمه رو واسه من لذت بخش تر می کنه ... اینکه همه چیز اونا به رابطه ها و تمایلشون یه شوجو آی و یوری مرتبطه .. یه نکته بامزه تو کار ناموری، مانگاکای انیمه ست که بخاطر این موضوع اون رو تحسین می کنم.


- بیچاره هیماواری از چه راهی تونست ژیمناستیکشُ یاد بگیره :



- حداقل ساکوراکو به یک دردی خورد :



- چه عجب! بلاخره یه صحنه خون دماغ از چیتوسه دیدیم :







- انتخاب لباس یویی معرکه بود :



- آخه چطور ممکنه این هاناکوی نازنین خواهر ساکوراکو باشه؟!



- روش جلب توجه کردن رو از کیوکو یاد بگیرید :






++

صحنه هایی از اپیزود هفتم :

- آیانو عجب چیزای خوشگلی تو اتاقش داره .. حسابی به کارکترش می خوره :



- بیچاره چقدر بامزه تپق میزنه!



- این تو سری زدن های یویی منو یاد Love Lab انداخت .. یاد شپلق زدن ها بخیر :




- اووووه، کیوکو داری چیکار می کنی؟!!!!



- چیزورو هم یک حضور کوتاه داشت :



- ذوق چیناتسو از گذروندن شب کنار یویی :



- اینجا میمیکش فوق العاده شده :



- اسب یویی :



- آکاری در قالب یویی :



- عاشق این میمیک های آکاری ام :



- قرار فوق العاده به یادموندنیِ کیوکو و آیانو :





- این کلاهه چقدر به چیناتسو می اومد :



- میراکورون :





- فرار آکارین از دست چیناتسو .. هیچ وقت تکراری نمیشه :



- حداقل این دفعه سناریو برعکس شد و آکارین قاط زد :



- رضایت از قرار تو چهره آیانو موج میزنه :



- یویی بیچاره :



- و صحنه فوق العاده فرصت طلبی ناتمام چیناتسو .. یویی چقدر کاوایی شده :







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد