M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

It's really happening, I am in the clouds

It's really happening, I am in the clouds
Amanchu is Coming



 



یا شاید تو این مورد بهتره بگم، "من زیر آب ها هستم" تا بهتر بتونم احساسم رو درباره این انیمه غواصی بیان کنم. هر وقت به دریا میرم و روی آب خودمُ شناور می کنم، سکوت مطلق وجودم رو فرا می گیره و آرامش بی نهایت خوبی بهم دست میده. این احساسیه که با دیدن این انیمه به خاطرم میاد.

چقدر میشه شور و شوق داشت؟! من بی نهایتشُ دارم .. چقدر میشه از دیدن یک پوستر، از دیدن یک تریلر کوتاه ذوق زده شد؟! من با تمام وجود احساسش کردم. همون چیزی که لحظه لحظه چند ماه گذشته رو در انتظار دیدنش بودم. دنیای بی نظیر انیمه ای من، بهشت من در حال نزدیک شدنه و نمی تونم صبر کنم .. هر چقدر برمی گردم و دوباره تریلر رو پلی می کنم باز هم دلم می خواد بیشتر به درون این تریلر غرق بشم.

به این فکر کنم که تریلر چه حال و هوای آشنایی برای من داره؛ چه موسیقی متن زیبا و نوستالژیکی درونشه. چیزی که منُ به یاد Aria و محبوب سری تمام دورانم می ندازه. چیزی که با هر نت موسیقی اون دلم رو به لرزه میندازه و می تونم احساس کنم که برای موسیقی انیمه ساتو جونیچی سنگ تمام گذاشته و یکی از بهترین آهنگسازها رو در نظر گرفته. درود به این مرد بزرگ و خالق آرامش بخش ترین انیمه های ساخته شده تا به امروز. کسی که مطمئنم نه تنها من، بلکه روی زندگی افراد بسیار اثری مثبت گذاشته؛ نگاهشونُ به زندگی عوض کرده و وقتی شما بتونید با اثری که میسازید تلنگری به زندگی دیگران بزنید، اون لحظه ست که باید به خودتون افتخار کنید. امیدوارم قدردانی ما هوادارن انیمه آریا و آمانچو به گوش ساتو برسه و اون مهم تر به گوش آمانو کوزوئه برسه ... مانگاکای ارزشمند ژاپنی!

آمانو یک انسان بزرگه .. در طول سال ها این تفکر و اعتقاد برای من تبدیل یه یقین شده. کسی که با خلق معصومانه ترین و زیباترین داستان های ممکن یک دنیای خیالی و فانتزی مدهوش کننده رو خلق کرده و افرادی مثل من تا عمر دارند این اثرها و فضای بهت برانگیز و لذت بخشونُ فراموش نمی کنند. من یکی می دونم که انیمه آریا تاثیر بی نهایت خوبی روی شخصیتم داشته و از این بابت فوق العاده از آمانو متشکرم.

و حالا لحظه شماری برای از راه رسیدن آمانچو آغاز میشه .. تابستون باید زودتر برسه .. من براش ثانیه شماری می کنم. ^_^

باشد که بار دیگه شاهکاری از آمانو کوزوئه و ساتو جونیچی ببینیم ...


نگاهی به تریلر :





























نظرات 1 + ارسال نظر
@ 25 اردیبهشت 1395 ساعت 19:06

سلام مجدد
یه سوال داشتم
این رنگ آمیزی زیبا و رنگ موها و صورت شخصیت ها رو از کجا به این زیبایی می کشن
البته میدونم از روی مانگا ست ولی مانگا که همش سیاه سفیده

باتشکر
تریلرش هم عالی بود

سلام
دقیقاً نمیدونم ولی فکر می کنم از طریق کامپیوتر و طراحی های کامپیوتری انجام می گیره که استودیوهای انیمیشنی ژاپنی در اختیار افراد اهل فن طراحی آرت و انیمیشن قرار میدن. نباید چیز آنچنان پیچیده ای برای اونها باشه.

البته تو بعضی کاورها طرح های اولیه خود مانگاکاها هم به چشم می خوره. مثلاً انیمه هایی مثل آریا یا آمانچو ، خانم آمانو کوزوئه نقش زیادی در طراحی کارکترها داشته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد