M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Jojo no Kimyou na Bouken: Diamond wa Kudakenai - Ep 01

Jojo no Kimyou na Bouken: Diamond wa Kudakenai - Ep 01




شروع جوجو وار بود .. یعنی مثل جوجو های قبلی با پتانسیل به نظر میرسه!

جوسکه کارکتر نپخته ولی خوبی داره .. دقیقاً کارکتریه که می تونه با بودن در کنار جوتارو به یک کارکتر باحال تبدیل بشه و در باحالی جوتارو هم که شکی نیست و جذبه خاصی به انیمه می بخشه. تونستیم تو همین اپیزود اول مقداری با جوسکه آشنا بشیم .. می خوام بگم اینکه روی موهاش اینقدر حساسه ممکنه به مرور زمان از بین بره ولی بعد یادم میاد که این جوجوئه و شاید تا کارکتر بد آخر آرک و داستان هم همین جریان سرجاش بمونه و چیزی که جوسکه رو تحریک می کنه همین تمسخر موهاش باشه.

در مورد دوبلورها، دوبلور خیلی خوبی واسه جوسکه انتخاب کردن .. Ono Yuuki علاوه بر حس و حال ریلکس، جو خشنی می تونه به صداش بده و منتظر دیدن عصبی شدن های اون هستم .. حتی سر کارکتری مثل "جون ایساشیکی" تو انیمه Diamond no Ace هم گل کاشته بود و فریادهاش هنوز تو خاطرمه. در وصف Ono Daisuke که باید سکوت کنم .. چون حرفی در ماهر بودن این فرد نیست و قبلاً هم در نقش جوتارو باهاش انس گرفتیم. ظاهر متفاوت جوتارو کمی تو چشمه ولی گمونم بعد از چند اپیزود بهش عادت کنیم. و کلاً تغییرات گرافیکی زیاد منُ اذیت نکردند ... چیز نچسبی تو فضای انیمیشنی ندیدم و برعکس، رنگ آمیزی رو بسیار دوست داشتم .. و یک یا دو لحظه کوچولوی سانسـور شده هم داشتیم که من ازش می گذرم و سخت نمی گیرم.

یک نکته ای که میترسم تو ادامه کمی، فقط کمی منُ اذیت کنه، حضور Kaji Yuki هست که زیاد از حد صداشُ شنیدیم و فکر می کنم ممکنه خسته کننده بشه .. کارکتر کوئیچی به نظر میرسه جزئی از تیم اصلیه و با وجود اینکه کاجی دوبلور خوبیه ولی تجربه بودن باهاش به من فهمونده که گاهی می تونه صدای نچسب و خسته کننده ای داشته باشه. ولی بهرحال سعی می کنم دید مثبتی داشته باشم .. خصوصاً با توجه به اینکه فیزیک و ظاهر جسمی کوئیچی با صدای کاجی همخونی داره .. پس مثبت اندیش جلو میام!

حالا باید منتظر بیشتر دیدن آنجلو باشیم .. کارکتر نسبتاً خوبی به نظر میرسه ...

شاید هنوز زود باشه که قضاوت کنیم ولی من فکر می کنم بعد از دیو داشتن یک کارکتر بد بزرگ و پر ابهت برای سری جوجو کمی سخت خواهد بود .. مثل این می مونه که شما بعد از ساخت فیلم های جنگ ستارگان و رو کردن کارکتری مثل "دارت ویدر" بیاین و سعی کنین تو فیلم های بعد یه کارکتر منفی با جذبه بسازین! انصافاً کار مشکل و سختی هست و "کایلو رن" با وجود عالی بودن ولی همچنان راه درازی رو تا رسیدن به دارت ویدر داره. اینجا هم همینطوره؛ نمی دونم کارکتر منفی اصلی چه کسی خواهد بود ولی مشتاق دیدن و عرض اندامی که توی این سری و این آرک داره خواهم بود .. ببینیم آنجلو چطور حضوری در شروع داستان خواهد داشت، چقدر می تونه جذابیت سری رو بالا ببره و چقدر دوام میاره.

پ ن : یک به به هم باید به OST کار گفت .. ایول داره!

+



++

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد