M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Sakamoto desu ga - Ep 01

Sakamoto desu ga - Ep 01





فوق العاده! ساکاموتو پسری شگفت انگیزه!



همه جمع شید .. احساسمون درباره این انیمه درست بود .. این همون ساکاموتوی باحاله!

وقتی اولین دیالوگ انیمه از زبون دوبلوری مثل سوگیتا خارج میشه، تم کلی به نظر ترول وار میرسه و بعد کارکتری مثل ساکاموتو معرفی میشه، حرکاتشُ می بینید، رفتار همکلاسی ها و موسیقی متن بی نهایت درخور اثر رو می شنوید، میشه ایمان آورد که با یک انیمه کمدی خوب طرفید. اگه بخوام از اولین مورد شروع کنم و جلو برم به این اشاره می کنم که چون سوگیتا خودش یک نماد برای عالی بودن تروله و با گینتاما خودش رو بیش از اندازه به اثبات رسونده، حضورش حتی به عنوان کارکتر فرعی هم می تونه به انیمه جذبه پر از ترولی رو بده. و چیزی که دنیای انیمه به مرور زمان به ما ثابت کرده اینه که ترول همیشه بد نیست. گاهی میشه ترول های خوبی رو هم دید و نمونه خوبش رو میتونیم همین ساکاموتو بدونیم .. من که واقعاً از دیدن اپیزود اول لذت بردم .. تمام طول اپیزود لبخند روی لبم بود و یک دو بار هم بلند خندیدم که این واسه من نشونه خوبیه.

فضای انیمه رو باید در کنار موسیقی متن تعریف کرد؛ به نظر من موسیقی متن تاثیر زیادی روی گیرا تر شدن جو ترول حاکم بر شخصیت ساکاموتو داشت و هر لحظه که موسیقی شروع به نواختن می کرد، میشد احساس کرد که یه اتفاق باحال و کمدی در حال به وقوع پیوستنه. این خیلی خوبه .. ریتمی که ادامه پیدا می کنه و بعد پانچ لاین خودشُ به چشم بیننده ها می شناسونه. شاید ترک های موسیقی کمی تکراری بشن ولی روی هم رفته این جور تم های موزیک یه حس کلاسیک به اثر می بخشن که به مرور زمان و فرضاً بعد از تموم شدن انیمه با شنیدن همین تک ترک به یاد لحظات باحال انیمه می افتیم و این یه چیز خوبه.

جای بازی با کارکتر باحال ساکاموتو بسیاره .. خوشبختانه گوینده کارکتر، هیکارو هم خیلی خوب از پس کار خودش بر اومده و من با وجود اینکه تو طول اپیزود دعا می کردم نقش سوگیتا بیشتر و بیشتر بشه ولی ناخودآگاه جذب صدای این دوبلور هم شدم و به ساکاموتویی که اون خلق کرده علاقه دارم. حالا باید دید تو ادامه چه روندی پیش گرفته میشه .. شروع کار نه چندان مشکلی با این نوع انیمه های کمدیه ولی ادامه ست که باید ثبات کاری حفظ بشه.

اما در مورد بعد از این، حتی با دیدن پیشنمایش قسمت بعد هم یکی از سناریوهایی که دوست دارم ببینمُ به چشم دیدم. اپیزود بعد جای خوبی برای بهتر درخشیدن ساکاموتو میشه. جایی که می تونه دلربایی خودش رو به نحو متفاوتی به رخ بکشه. آینا دختریه که همه بهش علاقه دارن و فقط ساکاموتوئه که گیر اون نیافتاده؛ باید ببینیم اپیزود با محوریت آینا به چه حالی پیش میره ولی تصور می کنم به نسبت اپیزود اول صحنه های ترول خوب و متفاوتی رو خواهیم دید و از الان مشتاق دیدن اپیزود بعدم.



صحنه‌هایی از اپیزود :

- این صحنه والیبال بازی کردن و حرف زدن این سه تا خیلی جالب بود .. نمی دونم بازم اینُ می بینیم یا نه ولی بهرحال ایول داشت :



- احتمالاً بهترین صحنه اپیزود :





واقعاً این صحنه حرف نداشت! اوج باحال بودنُ ساکاموتو رو به رخ کشید!

و ...

- بدون شرح :

نظرات 1 + ارسال نظر
حدیث 25 خرداد 1395 ساعت 20:33

من عاشق این انیمه هستم
از کجا میتونم زیرنویشو تهیه کنم

آره، انیمه کمدی و جالبیه.
از اینجا :

http://forums.animworld.net/thread116880.html

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد