M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Flying Witch - Ep 01

Flying Witch - Ep 01




یه روز خوب و پر از آرامش با دختری جادوگر!



دلم می خواست زودتر به سراغ انیمه بیام و ببینمش .. ببینم اون چیزی که فکر می کنم درسته یا نه .. قرار بود یه انیمه ملایم با حال و هوای آرامش بخش داشته باشیم؛ اینکه بدون شلوغ شدن صحنه ها، بدون اداهای اغراق آمیز و تمرکز به روی بخش سحرآمیز و جادوگری اثر و فضای تندی که میشه به چنین سبک کاری اضافه کرد، بشه این انیمه رو دیدنی کرد. از اینکه انیمه متمایل به برش زندگی (اونم از نوع خیلی ملایم) بود خوشحال بودم و منتظر دیدن انیمه موندم. حالا با دیدن اپیزود اول به راحتی میگم، خوشبختانه انتظاراتم به خوبی جواب داده شد و اپیزود اول رو خیلی دوست داشتم.

یه حس خیلی آروم و دلپذیر در سرتاسر انیمه حاکم بود و به راحتی میشه این انیمه رو تو لیست انیمه های التیام بخش قرار داد. ریزه کاری ها و بازی با سکوت خوبی رو تو اپیزود داشتیم؛ از صحنه های ورود ماکوتو به شهر گرفته، نگاهی که بهمراه گربه خودش، چیتو سان از اتوبوس به بیرون داشت تا آشنا شدن با چیناتسوی نازنین، داداشش، کی و رفتار خیلی جالب توجه ش و رفتن به مغازه و حتی سوار شدن بر جاروی جادویی! همه چیز با آرامش پیش رفت و حس روان خیلی خاصی درون دنیای انیمه جاری بود و این از نظر من مثبت ترین نقطه اپیزود اول این انیمه بود .. اینکه تونستن جو ملایم رو به بهترین شکل ممکن به مخاطب بشناسونند.

تو اپیزود اول اتفاقات زیادی رو شاهد نبودیم؛ بیشتر معرفی کارکترها، ماکوتو که دختری ساده و صمیمی بود .. چیناتسو که دختر کوچولوی خیلی بامزه داستانه، حضورش هر لحظه رو شیرین می کنه و کی کون که حسی متفاوت و خوب به نسبت دیگر کارکترهای پسر فصل داره؛ کلیشه خاصی در موردش ندیدیم و حتی وقتی شوخی بامزه ای مثل اشاره کردن به "دوست دختر بودن ماکوتو" شد، اصلاً میمیک و چهره ناخوشایندی از کی ندیدیم و صحنه به لطافت تمام پیش رفت. این سه نفر بهمراه نائو، دختر دیگه ی داستان تا به اینجا نسبتاً کوتاه معرفی شدند و باید ببینیم داستان از اینجا به چه سمتی حرکت می کنه.

تو ادامه، من دوست دارم همینطور ملایم پیش بره ولی تصور می کنم در میون بودن پای جارو و جادوگری باعث بشه تم فانتزی کار در آینده کمی بیشتر به چشم بیاد و شاید حس تندتری رو شاهد باشیم. اما دیدن اینکه چنین انیمه ریلکس کننده ای در آینده چطور تغییر رویه میده مسلماً واسه من دیدن داره و حاضرم واسه دیدنش لحظه شماری کنم. از دیدن انیمه واقعاً لذت بردم و شاید بعضی نکات رو از قلم بندازم ولی بهرحال Flying Witch یه کار با پتانسیل برای من باقی می مونه.



صحنه‌هایی از اپیزود :

- از راه رسیدن ماکوتو و چیتو به شهر :



- صحنه بامزه دزدیدن چشم چیناتسو از ماکوتو :



- به هوا بلند شدن ماکوتو بعد از سوار شدن روی جارو :



- نگاه متعجب نائو در برابر صحنه :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد